וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אלימות משטרתית? אסיר תועד כשהוא מרביץ לעצמו

18.2.2015 / 9:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, פיטר אמש (שלישי) את מפקד מחוז חוף ניצב חגי דותן וניצב-משנה משה איבגי, החשודים בהטרדה מינית של שוטרות. הפיטורים כפופים לאישור השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'.

נשיא המדינה ראובן ריבלין יגיע היום לביקור תנחומים ברהט ובחורה. ברהט הוא ייפגש עם המשפחות שבניהן נהרגו במהלך העימותים האלימים שהתרחשו בעיר לפני כחודש, ובחורה יגיע לנחם את משפחות הנשים שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה באזור לפני כשבועיים.

עובדי נמל חיפה פתחו אמש בשביתת פתע. הסיבה, לדבריהם, היא מיקור חוץ של עבודות קבלן שמבצעת חברת נמל חיפה בנמל. חברת נמל חיפה הודיעה כי תפנה לבית הדין האזורי לעבודה.

אלכסנדר רובין תומסווסקי הוא אסיר לא חכם במיוחד. תומסווסקי נעצר לפני כחודש בחשד לעבירות מין. אלא שלפני שהגיע לבית המשפט הוא טען כי השוטרים היכו אותו בתא המעצר. מה שהוא כנראה לא ידע זה שבתא יש מצלמות ואלה תיעדו אותו מכה את עצמו. מאוחר יותר הוא אמר כי חשב שאם יטען לאלימות משטרתית יוכל להשתחרר.

תחזית מזג האוויר: היום ירד גשם מקומי מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בחרמון ירד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully