וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוד אחרי פדופיל: פורסמו תמונות חשוד בעבירות מין בילדות

15.2.2015 / 10:41

משטרת ראשון לציון הפיצה תיעוד של גבר כבן 40 החשוד שהטריד שלוש ילדות בנות 9-11 בעיר בשלושת החודשים האחרונים, ובאחת מהן אף ביצע מעשים מגונים. הפרשה נחשפה לראשונה בוואלה חדשות

צילום מתוך מצלמות אבטחה של עבריין מין החשוד בתקיפה של ילדות בראשון לציון. חטיבת דובר המשטרה
פנה אל הילדות בשאלות הנוגעות למדידת בגדים. החשוד/חטיבת דובר המשטרה

משטרת ראשון לציון חשפה היום (ראשון) תמונות ממצלמות אבטחה וכן סרטון של אדם החשוד בתקיפה מינית של ילדות בעיר. זאת, על מנת להתחקות אחר התוקף, גבר כבן 40, שעל פי החשד פועל בעיר בשלושת החודשים האחרונים. לפני כחודש, פורסם לראשונה בוואלה חדשות כי נגד החשוד התלוננו שלוש ילדות בנות 9 עד 11 בגין הטרדה מינית, ואחת מהן אף בגין מעשים מגונים.

בהודעה שפרסמה משטרת ראשון לציון בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה היא מבקשת את עזרת הציבור באיתור החשוד. החשוד צולם באחד מחדרי המדרגות בשכונת מישור הנוף, שם ביצע על פי החשד את המעשה המגונה.

עוד בוואלה! חדשות:
הירי בבית הכנסת: ההרוג - יהודי שאבטח בת מצווה
מג"ד דוכיפת נגד גורמי צבא שלא הציגו דריסת חיילים כפיגוע
מכות והשפלה: השוטר, קצין החקירות והרומן עם השחקנית

צילום מתוך מצלמות אבטחה של עבריין מין החשוד בתקיפה של ילדות בראשון לציון. חטיבת דובר המשטרה
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו, החשוד/חטיבת דובר המשטרה

לדברי המתלוננות, החשוד המתין להן ביציאה מבית הספר בתום לימודיהן ואז עקב אחריהן אל חדרי המדרגות בבניין מגוריהן, שם שאל אותן שאלות בנוגע למדידת בגדים. בשניים מהמקרים הילדות הצליחו לחמוק בטרם החשוד הצליח לפגוע בהן פיזית, אך בפעם השלישית, על פי החשד, הגבר הצליח לעשות בילדה מעשה מגונה.

עד לפני חודש, אז נחשפה הפרשה, נמנעה המשטרה מלחשוף פרטים עליה, אך ההורים של חלק מהילדות שהותקפו החליטו לפרסם את המקרים ברשתות החברתיות. בעקבות הפרסום סערו הרוחות בקרב הורי הילדים, שדרשו מהמשטרה לתגבר את כוחותיה בסמוך לבתי הספר בעיר. "חברים, אתמול שוב הוטרדה ילדה מבית הספר בדרכה הביתה בלובי הבניין שבו היא גרה", כתב אחד ההורים ברשתות החברתיות על מנת להזהיר את חבריו. "האיש פנה לילדה בטענה כי הוא מעוניין לרכוש בגדים לבנותיו, והוא שמע שיש דירה בבניין שלה שבה מוכרים בגדים לילדות. הוא ביקש מהילדה לעזור לו. היא, מצידה, הצליחה להימלט לאחר שיח קצר עמו".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully