וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים זעמו על המשטרה - וחשפו מצוד אחר פדופיל

6.1.2015 / 13:43

שלוש תלונות של ילדות שהותקפו בראשון לציון לא הצליחו להביא את המשטרה להתריע במוסדות החינוך מפני החשוד. ההורים החליטו לפרסם את הדבר בתפוצה נרחבת ברשתות החברתיות

גבר עם קפוצ'ון. ShutterStock
חיכה להן מחוץ לבית הספר וחיכה שייכנסו לחדר המדרגות בבתיהן/ShutterStock

המשטרה החלה לנהל חיפושים אחר גבר בשנות ה-40 לחייו, החשוד כי הטריד מינית שלוש ילדות בשלושה מקרים שונים בימים האחרונים בראשון לציון. לפי עדויות מפי שלוש הילדות, הגבר עקב אחריהן בעת שיצאו מבית הספר וניסה לתקוף אותן כשנכנסו לחדרי המדרגות בבניין המגורים שלהם. בשניים מהמקרים הילדות הצליחו לחמוק בטרם החשוד הצליח לפגוע בהן פיזית, אך בפעם השלישית, על פי החשד, הגבר הצליחה לעשות בילדה מעשה מגונה.

עד כה, נמנעה המשטרה מלחשוף פרטים אודות הפרשה, אך ההורים של חלק מהילדות שהותקפו החליטו הבוקר (שלישי) לפרסם את הדבר ברשתות החברתיות.

מאז הפרסום סוערות הרוחות בקרב הורי הילדים, שדורשים מהמשטרה לתגבר את כוחותיה בסמוך לבתי הספר בעיר. "חברים, אתמול שוב הוטרדה ילדה מבית הספר בדרכה הביתה בלובי הבניין שבו היא גרה", כתב אחד ההורים ברשתות החברתיות על מנת להזהיר את חבריו. "האיש פנה לילדה בטענה כי הוא מעוניין לרכוש בגדים לבנותיו, והוא שמע שיש דירה בבניין שלה שבה מוכרים בגדים לילדות. הוא ביקש מהילדה לעזור לו. היא, מצידה, הצליחה להימלט לאחר שיח קצר עמו".

למרות רגישות האירועים והחשד שמדובר בתוקף סדרתי, המשטרה לא פרסמה הודעה על החקירה ועל הפעילות לאיתור החשוד, ולא עדכנה את גורמי החינוך בעיר על מנת להנחות את התלמידים להישמר ולגלות ערנות. לאחר פרסום המקרה, משטרת מרחב השפלה מסרה כי אכן הגיעו דיווחים על שלושה מקרים כאלה בשתי שכונות שונות בעיר, וכי הוגשו שתי תלונות של ילדות שהותקפו. עוד נמסר כי הנושא נמצא בחקירה.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
יועץ לשעבר של ליברמן חשוד בפרשת השחיתות – ונעדר
גלנט בדרך למפלגת כחלון: "הגיע הזמן לצאת מהמים"
סירוס, כריתת לשון ורצח: כך יעשה לעד בבית הדין בהאג


לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully