וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ לשעבר של ליברמן חשוד בפרשת השחיתות – ונעדר

6.1.2015 / 11:47

מיכאל פלקוב, ששימש יועץ תקשורת של יו"ר ישראל ביתנו, חשוד בהלבנת הון. המשטרה הגדירה אותו מבוקש לחקירה אך לא הצליחה לאתר אותו. ההערכה היא שהוא שוהה באוקראינה

צלם: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

(ליברמן: "וינשטיין העביר מכתב נגד קירשנבאום כדי לפגוע בישראל ביתנו")

מיכאל פלקוב, יועץ התקשורת לשעבר של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, חשוד במעורבות בפרשת השחיתות שבה מעורבים לכאורה כמה מאנשי המפלגה. על פי החשד, פלקוב ואלכס גולדנשטיין, מנהל אתר החדשות IZRUS, הלבינו כספים במסגרת אחת הפרשות.

גולדנשטיין נחקר ושוחרר למעצר בית, ואילו את פלקוב לא הצליחה המשטרה לאתר. ההערכה היא שהוא שוהה באוקראינה בחצי השנה האחרונה, אך המשטרה לא הצליחה להתחקות אחריו גם שם. כעת מגדירים אותו במשטרה דרוש לחקירה.

עוד על פרשת השחיתות:
פרשת השחיתות: נבדקת מעורבות של גורמים בקק"ל
ליברמן ממשיך לתקוף הפרקליטות: "הדלפות מגמתיות"
בשל החקירה: ח"כ קירשנבאום ביקשה לפרוש; "בקשתה נדחתה"

שר החוץ אביגדור ליברמן בראיון לוואלה! חדשות. נועם מושקוביץ
ליברמן/נועם מושקוביץ

אתמול מסר ח"כ שמעון אוחיון מישראל ביתנו עדות במשטרה בפרשה. במשטרה מאמינים שהוא יכול לשפוך אור על החשד לשחיתות באיגוד הכדורסל, אחת הפרשות שמרכיבות את הפרשה הגדולה. "התבקשתי להגיע היום למשרדי יחידת להב 433 בלוד על מנת לתת עדות. התייצבתי בזמן ובמקום שנקבע. לאורך כל מתן העדות, שוטרי היחידה היו אדיבים, והשיחה כולה, שנמשכה פחות משעה, התנהלה על מי מנוחות", אמר ח"כ אוחיון.

במסגרת הפרשה נעצרו עשרות חשודים בחשד למעורבות בהעברת כספים לעמותות, לגופים ולרשויות מקומיות שונות בתמורה לטובות הנאה, ובהם סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום ויו"ר מטה ישראל ביתנו דוד גודובסקי. עם זאת, שמו של יו"ר המפלגה ליברמן לא נקשר לפרשה כמעורב אפשרי.

בסוף השבוע התייחס ליברמן לפרשה, וטען כי יש בחקירה טעם לפגם. "צורם לי לא רק שזו הפעם השישית ברציפות שעם תחילת מערכת הפתיחות נפתחת פרשה חדשה הקשורה אליי או אל ישראל ביתנו, אלא גם הנסיבות הנוספות", אמר. "בפרשה הזאת אף אחד עוד לא הורשע בבית משפט, אבל כולם כבר הורשעו בתקשורת, באמצעות הדלפות מגמתיות וזדוניות תוך כדי שיתוף פעולה הדוק בין החוקרים לעיתונאים. איפה חוק כבוד האדם וחירותו? יש פה ניסיון לרמוס את כבודה של מפלגה שלמה, וזה כבר ניסיון שישי רצוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully