וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות והשפלה: השוטר, קצין החקירות והרומן עם השחקנית

15.2.2015 / 10:20

שוטר לשעבר הגיע להיחקר במשטרה בעקבות סכסוך בו היה מעורב. לדבריו, מרגע שקצין החקירות זיהה את חברתו הוא החל לסבול ממסכת התעללות ואלימות קשה. "היה לו רומן איתה, היה לו פרץ קנאה". במח"ש חוקרים

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אברהם נקאש אלמגור לא שיער לעצמו כי אחרי שירות של 15 שנה במשטרה, הוא ימצא את עצמו בתחנה שבה עבד, הפעם במעמד של חשוד בפלילים. לדבריו, הסיבה למעצרו, שכלל גם התעללות פיזית, נעוצה בפרץ של קנאה של קצין חקירות בתחנה, כלפי חברתו של אלמגור, שחקנית ידועה. האירוע נחקר כעת בין היתר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

הסיפור המוזר מתחיל לפני חמישה חודשים. אלמגור, שהשתחרר שנה קודם לכן משירות במשטרה בעקבות פציעה שספג בפעילות מבצעית, החליט לפתוח עסק עצמאי בתל אביב. אחרי שהדבר לא הסתייע, הוא השכיר את הנכס לדייר משנה, באישור הבעלים. "כשהדייר הפסיק לשלם, פניתי לערכאות המתאימות", סיפר אלמגור לוואלה חדשות. "כשלא הצלחתי לפנות אותו מהנכס, הגעתי למקום בעצמי. בעקבות ויכוח שעלה לטונים גבוהים עם הדייר, הגיעה משטרה, שעיכבה אותי ואותו לבירור בתחנה".

עוד ידיעות בוואלה חדשות
חשיפה: המתווה לחידוש המו"מ המדיני שממנו חמק נתניהו
שוטר נעצר בחשד לירי לא חוקי שהרג את הצעיר ברהט
זיהום האוויר ירד, מפלס הכינרת עלה: מזג האוויר הסוער נמשך

אברהם אלמגור שוטר לשעבר שטוען שקצין חקירות התנכל לו. פברואר 2015. צילום מסך, אבי כהן
"כל ההתנהלות נגדי הייתה פרץ קנאה". אברהם אלמגור/אבי כהן, צילום מסך

לדברי אלמגור, בתחנה שבגוש דן הכול התנהל "על מי מנוחות ובנועם", עד שהוא ביקש מחברתו השחקנית להגיע לשם על מנת לסייע לו. "התקשרתי לחברתי הטובה שתגיע לתחנה, וכאן התחילה הסאגה. מה שלא ידעתי זה שלאותה חברה היה איזה רומן עם קצין החקירות (בתחנה) וכאשר הוא ראה אותנו, השתנה היחס כלפיי". אלמגור המשיך ותיאר כיצד המצב הידרדר: "נכבלתי באזיקים לילה שלם, וניתנה לשוטרים הוראה להוליך אותי כבול בתחנה שבה שירת?י את מיטב שנותיי. אמרתי לשוטרים, שאת חלקם אני מכיר, שאני מוכן לשתף פעולה ושיעבירו את התיק לתחנה אחרת ללא ניגוד אינטרסים. לטענתם, הם קיבלו 'הוראות מלמעלה' לנהוג (בי) כך".

עוד אמר אלמגור כי כשהגיע לתחנה, הוא הותקף פיזית על ידי אחד השוטרים, וראשו הוטח בקיר. "אמרתי לקצין, 'תראה כמה עבירות פליליות יש למתלונן', הקצין בתגובה אמר לי: 'נכון הוא בן זונה, אבל אתה בן זונה עוד יותר גדול'. כל זאת כשאני כבול". לטענתו, קצין החקירות רשם את הדברים כראות עיניו. "הגעתי למצב שאיני יכול לשאת את המצב וחתמתי לקצין על מה שרצה", העיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"נעשה עוול"

במסגרת החקירה, נחקר אלמגור בחשד שאיים על הדייר באמצעות נשק, שאותו החזיק ברישיון. "הנשק נלקח ממני, ולמחרת בבוקר בית המשפט כמובן שחרר אותי מיד", הוסיף אלמגור וסיפר שבמהלך ההעברה לבית המשפט ספג מכות. לדבריו, זמן מה לאחר מכן, כשנפגש עם חברתו השחקנית, נודע לו על הקשר בינה לבין הקצין. "היא סיפרה לי שהיה ביניהם קשר לפני זמן מה. אני מניח שכל ההתנהלות נגדי הייתה פרץ קנאה", אמר.

על מנת להצדיק את גרסתו, סיפר אלמגור שהתקשר אליו המתלונן וביקש לסיים את התלונה, כיוון שלטענתו, "נעשה לו עוול". במסגרת זו, חתם המתלונן על תצהיר בפני עורך דין, שהגיע לידי וואלה חדשות, ובו נכתב כי אלמגור מעולם לא כיוון כלפיו נשק ושהוא מעולם לא איים עליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודאתו של המתלונן נגד אלמגור כי התלונן תלונה שקרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלמגור מצדו הגיש תלונה לנציב תלונות הציבור במשרד לביטחון הפנים ובמחלקה לחקירות שוטרים, שם נבחנת תלונתו.

מהמשרד לביטחון הפנים נמסר בתגובה כי "התלונה התקבלה וטופלה על ידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים במשרד. בשל צנעת הפרט, לא נוכל לפרט מעבר לכך".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עולה כי הוגשה תלונה למח"ש המנהלת חקירה בנושא. על כן, אין באפשרותנו להגיב. מומלץ לפנות לדוברות מח"ש לקבלת תגובתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully