וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת שנרדמה בנאום אובמה הודתה: "שתיתי יין"

רות ביידר גינזבורג, שופטת בית המשפט העליון בארצות הברית שנתפסה רדומה במהלך דבריו של הנשיא בנאום לאומה בחודש שעבר, הסבירה כי לא הייתה פיכחת לגמרי. "הבטחתי שאשתה רק מים, אבל הארוחה הייתה טעימה והייתי חייבת לשתות". צפו

שופטת בית המשפט העליון בארה"ב רות ביידר גינזבורג מודה ששתתה יין לפני הנאום לאומה, פברואר 2015. צילום מסך מהסרטון שפורסם ב-CNN, צילום מסך
"סבתא, נרדמת בנאום לאומה". השופט גינזבורג במהלך נאומו של אובמה, בחודש שעבר/צילום מסך, צילום מסך מהסרטון שפורסם ב-CNN

רות ביידר גינזבורג, שופטת בית המשפט העליון בארצות הברית, נתפסה ישנה במהלך הנאום לאומה שנשא נשיא ארצות הברית ברק אובמה בחודש שעבר. בריאיון שהתפרסם היום (שבת) היא מגלה כי יש לכך סיבה מעניינת: "שתיתי יין ולא הייתי פיכחת לגמרי".

לגינזבורג בת ה-81 יש היסטוריה מפוקפקת בכל הקשור לנאומי האומה: היא נתפסה מנמנמת גם במהלך נאומו של אובמה בקונגרס ב-2010. שלשום, בפאנל באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, היא סיפרה על האירוע המביך. "הקהל ערני, ברוב הזמן, כי הוא מוחא כפיים וקם מעת לעת, בעוד שאנחנו יושבים עם פנים חתומות", אמרה גינזבורג, "אבל אני לא הייתי פיכחת ב-100%".

לקריאה נוספת:
איטליה: 700 מהגרים חולצו מסירות גומי צפופות ליד לוב
נשיא אוקראינה תוקף את רוסיה: "הפסקת האש בסכנה גדולה"
"חמינאי שלח מכתב חשאי לאובמה"

לדבריה, לפני הנאום היא נכחה בארוחת ערב ולגמה מעט יין. "נשבעתי שהשנה אשתה רק מים מוגזים והתרחק מהיין, אבל הארוחה הייתה כה טעימה, שהייתי חייבת לשתות אתה גם יין", הסבירה.

כשחזרה הביתה, סיפרה גינזבורג כי היא קיבלה נזיפה גם ממשפחתה. "הנכדה שלי התקשרה ואמרה: 'סבתא, נרדמת בנאום!", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully