וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראינו דבר כזה בארץ": מעבדת הידרו ענקית נחשפה במרכז

14.2.2015 / 2:24

חלוקה למפלסים, טכנולוגיה מתקדמת והדישון הטוב ביותר - כשבלשי ימ"ר תל אביב פשטו על ההאנגר החשוד כמעבדה לגידול קנאביס בכפר קאסם, הם לא ציפו להיתקל במקום המתקדם ביותר מסוגו בארץ

מעבדת הידרו שנחשפה בצמוד לפארק תעשיית ההייטק אפק, פברואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
להערכת המשטרה, הפשיטה תשפיע על שוק ההידרו באזור מרכז/חטיבת דובר המשטרה

נחשפה אחת מהמעבדות הגדולות והמתקדמות בישראל לגידול קנאביס בשיטת הידרו – כך מעריכים במשטרת ישראל, לאחר פשיטה של בלשי היחידה המרכזית תל אביב על המקום, שנבנה בתוך האנגר תעשייתי גדול בכניסה לכפר קאסם.

הבלשים, בפיקודו של סגן-ניצב יגאל בן דיין, תפסו שלושה חשודים בהפעלת המעבדה – שני אחים ואביהם. אחד האחים, מוסא עמר בן 35, הודה כי הוא בעל המעבדה וכי הפעיל אותה. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שישי) אתמול מעצרו בשישה ימים. במשטרה מעריכים כי החשיפה של המעבדה צפויה להשפיע, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, על שוק ההידרו באזור המרכז.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
מחבלים מתאבדים של דאעש תקפו בסיס עיראקי-אמריקני
בלעדי לוואלה חדשות: כך ניצחתי את דאעש בקרב
לאחר מות התובע: חודשה החקירה נגד נשיאת ארגנטינה

מעבדת הידרו שנחשפה בצמוד לפארק תעשיית ההייטק אפק, פברואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
1,600 שתילים בשווי עשרות מיליוני שקלים/חטיבת דובר המשטרה

"זה היה בית גידול משוכלל ביותר. היו בו אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שכמוהם לא ראינו בעבר בישראל", אמר מפקד ימ"ר תל אביב, ניצב-משנה גדי אשד. "לפי החקירה שלנו, הציוד במקום מוערך במאות אלפי שקלים". ההאנגר שבתוכו הוקמה מעבדת ההידרו הוא בגודל של מאות מטרים מרובעים ומחולק כמה אגפים, זאת על מנת לייעל את גידול הסם והטיפול בו. בסך הכול, נמצאו במקום 1,600 שתילים בשווי עשרות מיליוני שקלים. לדברי המשטרה, הבלשים נזקקו למספר רב של כלי רכב על מנת לאסוף את הסמים שהיו בהאנגר.

החקירה החלה לפני כמה ימים, לאחר שמידע מודיעיני בנוגע למעבדה הגיע למשטרה. המידע הצביע על מבנה תעשייתי בסמוך לפארק ההייטק אפק, המשותף לראש העין ולכפר קאסם. בלשי הימ"ר החלו לתצפת על המקום, ובמקביל פתחו בחקירה על מנת לזהות את מפעילי המעבדה. ביום חמישי האחרון, לאחר שאספו הבלשים ממצאים ראשוניים ואיתרו כמה תושבים מכפר קאסם אשר היתה להם זיקה מקום, הורה מפקד הימ"ר לפשוט על ההאנגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מעבדת הידרו שנחשפה בצמוד לפארק תעשיית ההייטק אפק, פברואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
"חומרי הדישון היו מהטובים שניתן למצוא בשוק"/חטיבת דובר המשטרה

אמנם בשנים האחרונות ביצעה המשטרה פשיטות על עשרות רבות של מעבדות הידרו – בבתים פרטיים, במבני תעשייה, בשטחים חקלאיים ואפילו בגינות ובמרפסות של בתים – אבל בלשי הימ"ר טוענים כי המעבדה הזו עלתה במידותיה על כל מעבדה שהם נתקלו בה בעבר. "המקום היה ענק וחולק למפלסים", סיפר גורם במשטרת תל אביב. "הדבר הבולט ביותר לעין היו האמצעים הטכנולוגיים שהובאו למקום כדי לאפשר תנאי גידול אופטימליים. גם חומרי הדישון היו מהטובים שניתן למצוא בשוק. נראה כי הצלנו לשים יש על מעבדת הגידול המתקדמת והגדולה ביותר שנחשפה בישראל".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully