וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוט סלפי וקריקטורה של מישל: הסרטון הוויראלי של אובמה

גם אחרי הבחירות הפוליטיקאים מנסים לזכות בלב האזרחים עם סרטונים משעשעים: הנשיא האמריקני הציג "דברים שכולם עושים אבל לא מדברים עליהם" - במטרה לקרוא לצעירים להצטרף לביטוח הבריאות הממשלתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משלוש שעות לאחר שאתר החדשות האמריקני "באזפיד" פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון של הנשיא ברק אובמה, הוא זכה לכ-4.5 מיליון צפיות, יותר מ-100 אלף שיתופים, וקרוב ל-150 אלף לייקים. הסרטון הבלתי-שגרתי שפורסם הערב (חמישי), מציג את מנהיג העולם החופשי מסתדר מול המראה, מתאמן בהגייה נכונה, ומצטלם בעזרת מוט סלפי, בין היתר.

ברק אובמה לא חנון

"הנשיא אובמה הצטלם לסרטון 'באזפיד': דברים שכולם עושים אבל לא מדברים עליהם", פורסם בחשבון הטוויטר של האתר. "איך גרמנו לאובמה להשתמש במוט סלפי? אה, כי הוא רוצה שתיכנסו ל-https://www.healthcare.gov". הסרטון המשעשע הוא חלק מהקמפיין הנרחב של הבית הלבן לעודד את אזרחי ארצות הברית להירשם לביטוח הבריאות הממשלתי, שנחשב לאחד מהצעדים המרכזיים שקידם אובמה בכהונתו השנייה בוושינגטון.

עוד בוואלה! חדשות:
אובמה על תכנית המלחמה בדאעש: נביס אותו ללא מלחמה קרקעית
נתניהו: "נחוש לנאום בקונגרס"; אובמה: "מה בוער לו?"
בגשם שוטף ועם מסטיק בפה: אובמה התארח במצעד הצבאי הענק של הודו

העורך הראשי של האתר, בן סמית', ערך ריאיון מקיף עם הנשיא, שצפוי להתפרסם בימים הקרובים. בינתיים, הגולשים זכו בסרטון ויראלי, ואובמה הבהיר פעם נוספת, כיצד לעשות פרסום אפקטיבי – גם בפוליטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully