וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חסר בית הותקף במוט ברזל, מאבטחים התעלמו

12.2.2015 / 14:26

על פי החשד, מכלוף אמסלם בן ה-26 תקף חסר בית משום שביקש להרחיקו מחנות שבה הוא עובד בתחנה המרכזית בתל אביב. מסרטון אבטחה עולה כי העוברים והשבים הפגינו אדישות כלפי האיש, ששכב שותת דם על הקרקע

צילום: צילומי אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

צעיר בן 26 נעצר אתמול (רביעי) בחשד שתקף חסר בית במוט ברזל במתחם התחנה המרכזית החדשה בתל אביב ופצע אותו באורח קשה. תיעוד ממצלמות האבטחה בתחנה מראה את האירוע האלים, וגם את האדישות של העוברים והשבים, שנמנעו מלסייע לאיש בעת שהיה מוטל שותת דם על הקרקע.

מחקירת משטרת שרת, בפיקודו של סנ"צ שחר חמדי, עולה כי חסר הבית נוהג לשהות בכניסה לתחנה המרכזית, בסמוך לפיצוצייה שמפעיל החשוד, מכלוף אמסלם, ושנמצאת בבעלות אחיו. אתמול ביקש אמסלם להרחיק את האיש מחזית החנות, ועל פי החשד נטל לום ברזל וחבט בו בפניו ובראשו עד שזה התמוטט. אף שהאירוע התרחש לנגד עיניהם של מאבטחי התחנה, אלה לא חשו לעזרתו של המותקף, וגם לאחר שהתמוטט המשיכו עוברי האורח לצעוד ולא התקרבו אליו. רק אדם אחד עצר כדי לבדוק את מצבו של הפצוע, אך לאחר כמה שניות המשיך אף הוא בדרכו.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
ביקורת על המשטרה: מוטי חסין נעצר בחשד לתקיפה - ושוחרר
נדחה ערעור השוטרים שהפקירו פלסטיני למוות: "דוקר את הלב"
שוטר נעצר בחשד לירי לא חוקי שהרג את הצעיר ברהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המותקף מאושפז בבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר זמן מה הצליח הפצוע לקום בכוחות עצמו וצעד בקושי רב לתחנת משטרת שרת הסמוכה. רק שם העניקו לו השוטרים סיוע, נתנו לו טיפול ראשוני והזעיקו עבורו ניידת לטיפול נמרץ של מד"א. הוא פונתה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ושם הוא עדיין מאושפז כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה.

השוטרים הצליחו לאתר את בעל הפיצוצייה, וזה הסגיר את אחיו לחוקרי המשטרה. סנגורו של החשוד, עו"ד אריה שמאי, טען בפני השופט ירון גת, שלפניו הוא הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו, כי הוא פעל מתוך הגנה עצמית. השופט דחה את הטענה והורה להאריך את מעצרו ביממה.

סמנכ"ל חברת האבטחה הפועלת במתחם התחנה המרכזית, אלי דולגין, מסר בתגובה: "אני מזועזע מהסרטון. אנו רואים את זה בחומרה ומבצעים כעת תחקיר מעמיק של האירוע".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully