וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה: 3 ישראלים חשודים בחברות בכנופיית פשע בינלאומית

בתום מבצע משולב, עצרה המשטרה אזרח סרבי ו-3 ישראלים, בחשד שסחרו במוצרים גנובים של ארגון הפנתרים הוורודים, ששודד חנויות תכשיטים ברחבי העולם. אצל אחד מהישראלים נמצאה שעון בשווי 53 אלף אירו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוד של הפנתרים הוורדים בשוויץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת אוסטריה עצרה אתמול (שלישי) בווינה שלושה ישראלים וסרבי בחשד שסחרו בסחורות גנובות של ארגון הפשיעה הבינלאומי "הפנתרים הוורדים". הארבעה - בגילאי 35 עד 40 - נעצרו במלון בבירה כשברשותם שעוני יוקרה ותכשיטים בשווי 500 אלף אירו, שנגנבו בשוד בשוויץ ב-15 בינואר.

הם לא חשודים כמי שביצעו את השוד בעצמם, אלא כמי שקיבלו את הסחורות הגנובות ותכננו לגנוב את השעונים ללקוחות עשירים. "זאת הפעם הראשונה באוסטריה שהצלחנו לזהות ולעצור חברים ברשת ההפצה של הפנתרים הוורודים", מסר אוולד אבנר, חבר במשרד המשטרה הפדרלית הפלילית.
המשטרה קיבלה מידע מוקדם על כך שבלדר מסרביה עושה את דרכו לאוסטריה במטרה לקנות שעוני יוקרה. אחרי שהוא חצה את הגבול למדינה, המשטרה החלה לעקוב אחריו וצפתה בו כשהוא נפגש עם ישראלי המתגורר בווינה, שהסיע אותו למלון.

עוד ידיעות מהעולם
המאבק בדאעש: כך ארה"ב מסייעת לאסד לשרוד בשלטון
מות התובע ניסמן: דגימות דנ"א של אדם נוסף אותרו בדירתו
רוסיה תקים תחנת כוח גרעינית ראשונה במצרים

אחרי שהעסקה בוצעה והסרבי יצא מהמלון עם 57 אלף אירו במזומן, עצרה אותו המשטרה יחד עם שני ישראלים נוספים שמתגוררים בבלגיה ומעורבים במכירת השעונים הגנובים. בחדר במלון אותר הישראלי השלישי, בן 37, שסחב מזוודה ובה תא נסר שהכיל 25 שעונים. שוויו של אחד השעונים נאמד ב-53 אלף אירו.

אבנר מסר כי החשודים לא משתפים פעולה וכי הם טענו בחקירתם שאינם יודעים דבר לגבי סחורה גנובה. אם יימצאו אשמים באחזקת סחורה גנובה, העונש האפשרי על כך נע בין שישה חודשי מאסר לחמש שנים. מעצרם התבצע בזכות שיתוף פעולה בין משטרות בלגיה, גרמניה, סרביה ושוויץ.

כנופיית הפנתרים הוורודים ידועה כמי שמבצעת מעשי שוד חמושים בחנות תכשיטים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אסיה וארצות הברית. על פי ההערכות, סכום הסחורה שנגנבה על ידם מאז 1999 עומד על יותר מ-500 מיליון אירו.

(עדכון ראשון: 22:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully