וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבייביסיטר שהסתיים באסון: ילדה בת 11 חשודה ברצח תינוקת

תושבת אוהיו התנדבה לשמור על התינוקת של חברתה. בלילה, העירה אותה בתה כשהיא אוחזת בתינוקת המדממת. בנתיחה הפתולוגית התברר כי סיבת המוות היא הכאת התינוקת בראשה, כנראה בידי הילדה. "היא לא הבינה את מעשיה"

זורי וויטהד, התינוקת שנרצחה לפי החשד בידי ילדה באוהיו. דיילי מייל, צילום מסך
התינוקת שנרצחה לפי החשד בידי ילדה/צילום מסך, דיילי מייל

ילדה בת 11 מוויקליף, פרבר של העיר קליבלנד שבאוהיו, מואשמת בהכאתה למוות של תינוקת בת חודשיים. על פי החשד, ביום שישי האחרון השגיחה שמרטפית בת 39 על התינוקת, זורי וויטהד. בשעה 3:00 לפנות בוקר לקחה בתה בת ה-11 של השמרטפית את התינוקת במעלה המדרגות וכשירדה, בשעה 4:00 לפנות בוקר, היא אחזה בתינוקת מדממת עם נפיחות בראשה. השמרטפית הזעיקה את המשטרה והתינוקת פונתה לבית החולים, שם מתה מפצעיה.

לפי הדיווחים, התינוקת הגיעה לבית החולים עם פציעת ראש קשה, דימום פנימי מסיבי ונזק לכבד, לטחול ולכליות. בנתיחה שלאחר המוות נקבע כי סיבת המוות היא הכאת התינוקת בראשה בעוצמה רבה, ככל הנראה בידי הילדה - שנעצרה עוד באותו היום.

עוד בוואלה! חדשות:
"המ"פ גרר את החייל על הבוץ ובעט בו": חשד להתעללות בגולני
מתרחבת המחאה: גם הסנאטור הכי ותיק יחרים את נאום נתניהו
"עושים עלינו סיבוב לקראת הבחירות": 9 ימי מחאה בכי"ל

רנדי אייס, מפקד המשטרה שהגיע למקום, טען כי "הילדה לא הבינה את עוצמת עצמת מעשיה". עם זאת, הוסיף, היא לא הביעה חרטה. לדבריו, אמה של התינוקת והבייביסטר מכירות זו את זו קרוב לשש שנים. אמה של התינוקת, שלה עוד שלושה ילדים, ביקשה לקחת מנוחה ללילה אחד והפקידה את בתה העוללה בידי החברה ל"בייביסיטר".

הילדה מואשמת ברצח, אולם פרקליטיה כופרים בכך. אתמול (שני) הוארך מעצרה של הילדה, שנכנסה אזוקה לבית המשפט. זו הפעם הראשונה שבית המשפט בעיר מאשים ילדה צעירה כל כך בגין רצח. השופטת קרן לוסון ביקשה לבצע לילדה בדיקת כשרות עמידה לדין.

(עדכון ראשון: 21:10)

מתוך הדיווח על המקרה ב"דיילי מייל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully