וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו שתי תלמידות שנתקעו בטיול במכתש הקטן

בתום חיפושים שארכו כמה שעות, חילץ מסוק צבאי את תלמידות התיכון מירושלים, שהקשר איתן אבד אחר הצהריים. מזג האוויר החריג, והאובך הכבד, הקשה על משימת החילוץ. השתיים לא נדרשו לטיפול

ד"ר אודי הר-שמש יחידת חילוץ ערבה, חטיבת דוברות המשטרה

בתום שעות של חיפושים, אותרו וחולצו הערב (שלישי) בשלום שתי תלמידות, שנתקעו במהלך טיול במכתש הקטן שבנגב. הן פונו באמצעות מסוק של חיל האוויר ונמצא שמצבן טוב.

מדובר בטיול מאורגן של תיכון מירושלים, שכלל 22 תלמידים ומורים. בשלב מסוים היום בצהריים הם התפצלו לארבע קבוצות באופן יזום, ולנקודת הסיום הגיעו כולם פרט לשתיים האמורות. עשרה צוותים של יחידת חילוץ ערבה התגייסו למאמצי האיתור והחילוץ. כעבור זמן מה נוצר קשר טלפוני עם הנעדרות, אולם היה קושי לאתר את מיקומן המדוייק. האובך הכבד והרוחות העזות הקשו מאוד על פעולות החיפוש. אולם, כאמור, המסוק איתר את השתיים ופינה אותן לנקודת החפ"ק שהוקמה בסמוך.

עוד בוואלה! חדשות:
מצוד אחר אם התינוק שננטש: "היולדת כנראה בסכנת חיים"
יריבו של דומרני שוחרר מהכלא – חשש במשטרה מחידוש מעגל הדמים
אהרונוביץ': "שר כלכלה שמדבר על גנבים - שייתן תעסוקה"

משק ערבה, רב-סמל מתקדם צ'רלי ביטון, וידא ששלומן טוב, ואחרי שהשתיים שתו שתייה חמה, הן עלו לאוטובוס שבו המתינו להן שאר חבריהם.

המכתש הקטן, מצפה רמון. דובר צה"ל
המכתש הקטן/דובר צה"ל

במהלך החורף נדרשו יחידות החילוץ השונות ברחבי המדינה לסייע למטיילים שנקלעו למצוקה, בין אם בגלל מזג האוויר ובין אם בשל נפילות מגובה. בסוף השבוע האחרון נפצע ילד בן עשר באורח בינוני-קשה אחרי שנפל מגובה של עשרה מטרים במהלך טיול בנחל דרגה שבמדבר יהודה. הילד, שנותר בהכרה חרף הנפילה הקשה, קיבל טיפול ראשוני בשטח. נמצא שהוא סובל משבר ומפגיעה בגב. הוא חולץ באמצעות אנשי יחידות החילוץ מגילות ועין גדי.

בחודש דצמבר פעלו יחידת חילוץ מגילות לחלץ ארבעה מטיילים, שני אבות ושני ילדים, אחרי שאבד עמם הקשר באותו הנחל ממש, סמוך לסיום המסלול. בתום פעולה מהירה חולצו המטיילים. במהלך הסערה האחרונה, חולצו בני זוג שנתקעו עם מכוניתם בשיטפון בשפלה. הם סבלו מקור ומתשישות וצוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום.

(עדכון ראשון: 18:29)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully