וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ראש ארגון הפשע שנעצר ביפו סיכל מכרז של חברת עמידר

11.2.2015 / 17:00

על פי החשד, זיאד חאמד איים על קניינים שביקשו לרכוש קרקע שנמצאת בגב המתחם שבה מתגוררת משפחתו. שוויה: 15 מיליון שקלים. לוואלה! חדשות נודע כי בעקבות האיומים הקפיאו בחברה את המכרז

השטח שבגללו סחט ראש ארגון הפשע זיאד חמד את חברת עמידר, יפו. ניב אהרונסון
השטח הגובל במתחם שבו מתגוררת משפחת חאמד, היום/ניב אהרונסון

זיאד חאמד, ראש ארגון הפשע הגדול ביפו, שנעצר השבוע בחשד לסחיטה באיומים, הצליח לסכל מכרז של עמידר למכירת אחת הקרקעות היקרות בעיר. על פי החשד, חאמד איים וניסה לסחוט אנשי עסקים שביקשו לרכוש את הקרקע מהחברה המחזיקה בה מטעם מדינת ישראל. לוואלה! חדשות נודע כי בעקבות האיומים הקפיאו בחברה את המכרז.

עוד על משפט ופלילים בוואלה חדשות:
הרצח בבית האבות בחיפה: "התפתחות דרמטית בחקירה"
הפרקליטות: להעמיד לדין את הרב יונה מצגר על קבלת שוחד
אישה כבת 50 נפצעה קשה מדקירה בצפון; בעלה נעצר

חאמד, ראש ארגון הפשע החזק והאלים ביפו, נעצר בתחילת השבוע על ידי בלשי ימ"ר תל אביב בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד ואתמול נחקר בפרשה גם אחיו. מחומר החקירה שנאסף עד עתה, עולה החשד כי משפחת חאמד מתנגדת לפיתוח הקרקע אשר נמצאת בגב המתחם שבה מתגוררת המשפחה. הקרקע משתרעת על כמה דונמים בין רחוב כ"ץ יעקב יוסף לרחוב יפת ושוויה מוערך ביותר מ-15 מיליון שקלים. על פי התכניות, אמורים להיבנות שם בנייני מגורים.

ראש ארגון הפשע המרכזי ביפו זיאד חמד נעצר בחשד לסחיטה באיומים. ניב אהרונסון
זיאד חאמד בבית משפט השלום בתל אביב, בראשון/ניב אהרונסון

מחקירת המשטרה עולה כי לפני כמה שבועות ערכו נציגי חברת עמידר סיור בשטח עבור קניינים פוטנציאליים, אלא שאז על פי החשד, הגיע חאמד למתחם ואיים על הקניינים. עוד עולה מהחקירה, כי לאחר אותה תקרית המשיך חאמד באיומיו ויצר קשר טלפוני עם הקניינים הפוטנציאליים על מנת שלא ייגשו למכרז.

חאמד הובא היום (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב על ידי חוקר המשטרה אורן ששון מימ"ר תל אביב. סנגורו של חאמד, עורך הדין איתן און, ביקש לשחררו למעצר בית וטען כי הוא לא מהווה סכנה עבור הציבור. בסופו של הדיון האריך השופט ירון גת את מעצרו עד יום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully