וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה כבת 50 נפצעה קשה מדקירה בצפון; בעלה נעצר

10.2.2015 / 12:34

האישה, כבת 50, נדקרה בדירה בכרמיאל והיא סובלת מפצע דקירה בחזה. צוות מד"א פינה אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשמצבה מוגדר יציב. המשטרה עצרה את בעלה בחשד לביצוע המעשה

אמבולנס. שרון בוקוב
בעלה של האישה נעמר לחקירה/שרון בוקוב

אישה כבת 50 נפצעה הבוקר (שלישי) באורח קשה לאחר שנדקרה לפי החשד על ידי בעלה, בשנות ה-50 לחייו גם הוא, בדירתם שברחוב הארזים בכרמיאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני ופינו אותה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כשהיא סובלת מפצע דקירה בחזה. המשטרה עצרה את בעלה לחקירה בחשד לביצוע המעשה.

לבני הזוג שני ילדים, אישה בת 31 המתגוררת מחוץ לעיר, ונער בן 15 הלומד באחד מבתי הספר התיכוניים בעיר. מנהל הרווחה של עיריית כרמיאל נמצא בקשר עם בית הספר שבו לומד הנער, אותו מלווה גם עובדת סוציאלית. המנהל נמצא בקשר גם עם הבת.

עוד בוואלה חדשות:
רב הציונות הדתית נגד קמפיין הנשים של בנט: "שגיאה גדולה"
אהרונוביץ': "שר כלכלה שמדבר על גנבים - שייתן תעסוקה"
הוגברה האבטחה סביב שגרירות ישראל באורוגוואי

ליגל דרור, פרמדיק מד"א שטיפל באישה, סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו באחד החדרים אישה כבת 50 בהכרה. היא סבלה מכמה פצעי דקירה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול ראשוני בשטח, שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וטיפול תרופתי, ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה ויציב".

כמה שכנים של המשפחה סיפר לוואלה חדשות כי ידעו על אלימות מילולית של הבעל כלפי אשתו, אך לא מעבר לכך. במשטרה בודקים האם האישה התלוננה בעבר נגד בעלה על עבירות של אלימות במשפחה, לכאורה.

מעיריית כרמיאל נמסר כי האישה הגיעה בעבר למחלקת הרווחה. הוצע לה סיוע, אולם היא דחתה אותו ולכן לא נפתח לה תיק במחלקה.

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully