וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן יומו נמצא נטוש במחסן בנגב; מצבו קשה

כמה אנשים שמצאו את התינוק במחסן בצפון הנגב הכניסו אותו למכונית, נסעו עמו לצומת ערוער והזעיקו סיוע. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מהיפותרמיה קשה ומצבו התייצב לאחר הלילה. המשטרה פתחה בחקירה

אמבולנסים מחכים לפצועים ולהרוגה אשר נוחתים מגיורגיה, יולי 2011. אורי לנץ
התינוק סובל מהיפותרמיה/אורי לנץ

תינוק בן יומו נמצא אמש (שני) במחסן בסמוך לערוער שבצפון הנגב. כמה אנשים שמצאו אותו הכניסו אותו לתוך מכונית פרטית, נסעו עמו לצומת ערוער והזעיקו את כוחות ההצלה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לתינוק טיפול ראשוני ופינה אותו לחדר מיון ילדים בבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשהוא בהכרה. בבית החולים הגדירו הרופאים את מצבו כקשה ואמרו כי הוא סובל מהיפותרמיה. היום התייצב מצבו וחום גופו שב לטמפרטורה הממוצעת שהיא אמורה להיות. זהות הוריו של התינוק אינה ידועה. כוח ממשטרת עיירות הגיע לזירה שבה הוא נמצא, והחל בחקירת נסיבות האירוע.

דור אלמקייס, חובש מד"א, שטיפל בתינוק ופינה אותו לבית החולים, שחזר: "מצאתי תינוק בן יומו, ערום בתוך הרכב, כשהוא בוכה וקר לו, עם קוצר נשימה קל. לאחר טיפול ראשוני - שכלל מתן חמצן, חימום וניטור - פיניתי אותו לחדר הלם מיון סורוקה".

ד"ר תמר ברנשטיין, סגנית מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה, סיפרה: "התינוק פונה אלינו כשחבל הטבור עדיין מחובר אליו. הוא היה בהכרה אולם במצב של היפותרמיה קשה מאוד. הנשמנו והרדמנו אותו בחדר הלם בכדי לייצב את מצבו". לדבריה, "כעת הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. הקור שאליו נחשף תינוק שזה עתה נולד עלול לפגוע במערכות חיוניות בגוף ולסכן את חייו".

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו: "נחוש לנאום בקונגרס"; אובמה: "מה בוער לו?"
11 דרוזים תושבי הגולן שבו מסוריה לישראל במבצע חשאי
אחרי שקיבל מכתב פיטורים: עובד כי"ל קיבל התקף לב

(עדכון ראשון: 22:49)

לפניות לכתבים:
יניר יגנה: Yanir9310@walla.com
מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully