וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשולש מהשכונה: ראש ארגון הפשע, המפכ"ל ואיש העסקים

יוסי אלי ויניר יגנה

8.2.2015 / 10:46

מטען חבלה נמצא לפני שבועיים מחוץ לדירת בתו של איש העסקים אלי אלעזרא, חברו הקרוב של דנינו. ההערכה היא שאנשי העבריין הדרומי שלום דומרני, שגדל באותה שכונת מצוקה באשקלון, קשורים למעשה

כתב אישום לשלום דומרני בבית המשפט המחוזי באר שבע. נובמבר 2013. דייב בוימוביץ'
חשוד שאנשיו הניחו את המטען באשקלון. דומרני/דייב בוימוביץ'

במשטרה סבורים כי ארגונו של העבריין שלום דומרני הוא העומד מאחורי הנחת מטען חבלה בבית בתו של איש העסקים אלי אלעזרא, ידידו הקרוב של מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו - כך נודע לוואלה! חדשות. תיק החקירה הועבר מהיחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש ליחידה הכלכלית בלהב 433, המטפלת כמעט באופן בלעדי בארגונו של דומרני.

המפכ"ל דנינו, אלעזרא ודומרני גדלו כולם בשכונת המצוקה שמשון באשקלון. דנינו ואלעזרא הם חברי ילדות, והם נוהגים לבלות יחד בחגים ובאירועים נוספים. בעוד דנינו בחר בקריירה בארגון כחולי המדים ואלעזרא פיתח את חברת הבנייה "אפרידר", דומרני הפך לאחד האנשים החזקים בעולם הפשע הישראלי.

עוד ידיעות פלילים ומשפט:
שנתיים לפני תום מאסרו: ראש "מחתרת בת עין" משתחרר מהכלא
שוטר שכב עם מתלוננת - וקיבל 80 שעות עבודות שירות
חייל דרוזי טוען: הותקפתי במועדון כי דיברתי ערבית

אלי אלעזרא באירוע השקה של חברת better place  פברואר 2010. אביב חופי
חבר ילדות של המפכ"ל. איש העסקים אלעזרא/אביב חופי

לפני כשבועיים אירוע פלילי "הפגיש" שוב את שלושת האשקלונים. ב-22 בינואר התקבל בתחנת משטרת אשקלון דיווח על חפץ חשוד באחת הקומות בבניין מגורים בעיר. חבלני המשטרה שהגיעו למקום הבחינו במטען, ופינו את דיירי הבניין. מהחקירה התברר כי המטען הונח בסמוך לדירת הפנטהאוז שבה מתגוררת בתו של אלעזרא יחד עם בעלה. לפי המידע המודיעיני שבידי המשטרה, מדובר במעשה שמקורו בסכסוך כספי בין הצדדים, והנחת המטען הייתה מעין אות אזהרה לאלעזרא ולחתנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בשפרעם. יותם רונן
דנינו/יותם רונן

עם קבלת הדיווח על מציאת המטען, ולנוכח האיום, קיים דנינו שיחה עם אלעזרא ודרש בשלומו. אף שתחילה הוטלה המשימה לאיתור מניחי המטען על היחידה המרכזית לכיש במחוז הדרומי, בשל המידע המצביע על כך שדומרני או אנשיו הם האחראים לכאורה למעשה, הגיע הטלפון מלהב 433, והטיפול עבר לידי היחידה.

בהתייחס להעברת התיק נמסר מהמשטרה: "ההחלטה על זהות היחידה החוקרת מתבצעת כשגרה ומבוססת על שיקולים מקצועיים. כל ניסיון, גם אם מרומז, לטעון אחרת, הוא חסר כל שחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully