וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל דרוזי טוען: הותקפתי במועדון כי דיברתי ערבית

שלומי גבאי

8.2.2015 / 0:14

רזי חסיסי, תושב דליית אל-כרמל המשרת כלוחם בחטיבת גולני, אושפז בבית החולים לאחר שלדבריו צעירים יהודים היכו אותו בשל מוצאו. המשטרה: "מדובר בקטטה בין צעירים שיכורים, אין קשר למוצאו או לשפתו"

רזי חסיסי, צעיר דרוזי שהותקף על ידי צעירים יהודיים אולי בגלל מניע גזעני. באדיבות המשפחה
רזי חסיסי בבית החולים, היום/באדיבות המשפחה

רזי חסיסי, חייל דרוזי תושב דליית אל-כרמל המשרת בחטיבת גולני, טוען כי הוא הותקף בליל שישי במועדון בקיבוץ יגור שליד חיפה על ידי יהודים כיוון שדיבר ערבית. לאחר האירוע אושפז חסיסי בבית החולים רמב"ם שבחיפה ומצבו הוגדר קל-בינוני.

"רזי הוא חייל צה"ל שלחם ב'צוק איתן' ללא כל עבר פלילי", אמר היום לוואלה! חדשת עמיר חסיסי, בן דודו של רזי. "מדובר בבחור נעים הליכות ומכובד שבסך הכל יצא לבלות בחופשה שלו. כאשר יצא מהמועדון לרכבו הופיעו צעירים שהשליכו אבן גדולה על חלון הרכב שגרמה לפציעתו".

"אין לי מושג מי היה יכול לעשות דבר כזה אך ברור לנו שזה קרה רק בגלל שהוא שוחח עם החברים שלו בערבית", הוסיף עמיר. "המדינה נמצאת בתקופה קשה מאוד וישנם פוליטיקאים שמסיתים וקל לפגוע במי שחושבים שהוא ערבי. זוהי תופעה מסוכנת שאנחנו מוקיעים אותה וסולדים ממנה. לא האמנתי שרזי, שחזר בשלום מקרבות בעזה, ייפצע דווקא פה".

חרף טענותיו של חסיסי ושל בני משפחתו, במשטרה טוענים כי הוא נפצע בקטטה כאשר הוא ושני צעירים שעמם התעמת היו שיכורים. "מדובר בקטטה בין צעירים שהיו בגילופין. שני צעירים עוכבו ונחקרו אך הם שוחררו בתום חקירתם. אין קשר למוצאו או לשפתו", נמסר.

עוד בוואלה! חדשות:
ביידן לא ינכח בנאומו של נתניהו - אבל נפגש עם הרצוג
אחרי השמש, הסערה בדרך: הכנרת צפויה לעלות בחצי מטר
נתניהו בסרטון חדש על פרשת הבקבוקים: "מסיטים את תשומת לבכם".

(עדכון ראשון: 21:14)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully