וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרג בג'ורג'יה: גבר ירה למוות בארבעה בני אדם והתאבד

8.2.2015 / 9:35

הגבר, ששמו טרם הותר לפרסום, חשוד שירה באשתו לשעבר ובבני משפחתה בפרבר מנומנם ליד אטלנטה. בתום מסע הירי הוא התאבד ובשלב זה המניע לרצח אינו ברור. "שמעתי את הילדה צועקת, ואז שמעתי עוד ארבע יריות"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

גבר ששמו טרם הותר לפרסום ירה אתמול (שבת) בארבעה בני אדם, ובהם אשתו לשעבר ובני משפחתה, בסמוך לאטלנטה, בירת מדינת ג'ורג'יה שבארצות הברית. לדברי הרשויות, בין ההרוגים יש גם ילדים, ובשלב זה לא ברור אם מדובר בילדיו של היורה או בילדים של אשתו לשעבר מנישואים חדשים, אם אכן היו כאלה. כמו כן, נמסר כי החמוש ירה בעצמו לאחר מסע ההרג ופונה לקבלת טיפול בבית חולים באזור, שם מת מפצעיו.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! חדשות:
בצל המאבק בבוקו חראם: נדחו הבחירות בניגריה
סין: הוחרמו אלפי גלילי נייר טואלט עם דיוקן מנהיג הונג קונג
הורי החטופה האמריקנית שבידי דאעש: "מקווים שהיא בחיים"

גבר ירה למוות בארבעה בני אדם והתאבד בדגלאס, ג'ורג'יה 7.2.2015. WSBTV, אתר רשמי
מחוץ לבית שבו אירע הירי, אמש/אתר רשמי, WSBTV

מסע הרג נמשך דקות ספורות. הראשונים להתקשר למשטרה היו השכנים המבוהלים, שלא רגילים לשמוע קולות ירי באותו פרבר מנומנם שמרחקו פחות מחצי שעת נסיעה מאטלנטה. לטענת השריף של המחוז, גלן דניאל, אין ספק כי המטרה של היורה הייתה אשתו לשעבר ובני ביתה. עם זאת, המניע לרצח אינו ברור. "אני עובד עבור רשויות החוק 20 שנה, וזה המקרה הגרוע ביותר שראיתי אי פעם", הוא הדגיש, והוסיף כי בשלב זה הוא לא יודע לומר מתי בדיוק התגרש הזוג ואם אחד מהם הגיש בעבר תלונה במשטרה.

עוד באותו נושא

גבר ירה למוות באשתו לשעבר ו-5 בני אדם בפילדלפיה

לכתבה המלאה
גבר ירה למוות בארבעה בני אדם והתאבד בדגלאס, ג'ורג'יה 7.2.2015. WSBTV, אתר רשמי
גבר ירה למוות בארבעה בני אדם והתאבד בדגלאס, ג'ורג'יה 7.2.2015/אתר רשמי, WSBTV

תרזה קרטר בת ה-59, המתגוררת בשכונה ומכירה את הילדים שנורו, אמרה שהיא שמעה את הירי מביתה אבל לא ראתה מה קרה. "שמעתי יריות, ושמעתי את הילדה צועקת, ואז שמעתי עוד ארבע יריות".

ברנדון הלמן, שכן נוסף, היה אחד הראשונים להגיע לזירה בתום הירי. "שמעתי כמה יריות רצופות, הלכתי לשם, הסתכלתי, אבל זה כבר נגמר, אז לקחנו כמה מגבות וניסינו לעזור עד שיגיעו הפרמדיקים". שכנה נוספת, אנג'לה אנסה, ששמעה גם היא את היריות, התקשתה להסביר לילדיה את הטרגדיה שאירעה כמה מטרים מביתם. "אלו ילדים שאני רואה בכל יום".

גבר ירה למוות בארבעה בני אדם והתאבד בדגלאס, ג'ורג'יה 7.2.2015. WSBTV, אתר רשמי
"זה המקרה הגרוע ביותר שראיתי אי פעם"/אתר רשמי, WSBTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully