וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצוד אחר גבר שירה למוות ב-6 בני אדם בפילדלפיה

בראדלי ויליאם סטון, נחת לשעבר בן 35 ששירת בעיראק, חשוד שירה למוות באשתו לשעבר ו-5 מבני משפחתה, בהם אחייניתה בת ה-14. "היו לו בעיות עם הילדים שלו בגלל קרב משמורת"

פידלפיה. AP
שוטרים מחוץ לבית שבו היה חשד שהתבצר היורה/AP

המשטרה מנהלת מצוד אחר בראדלי ויליאם סטון, נחת לשעבר בן 35, החשוד שירה אתמול (שני) למוות באשתו לשעבר וחמישה מבני משפחתה. מסע הירי חלש על שלוש ערים שונות באזור פילדלפיה שבהן גרים בני משפחה של אשתו לשעבר. ההרוגים הם אמה, סבתה, אחיה ואחייניתה בת ב-14. אחיין נוסף בן 17 נפצע ונלקח לבית חולים בפילדלפיה.

הקורבן הראשון במסע הירי במחוז מונטגומרי הייתה ניקול היל סטון, אשתו לשעבר, שנורתה למוות בדירתה בעיירה סלפורד, כמה מטרים ספורים מהבית שבו שהו ילדיה. סטון ככל הנראה לקח את ילדיו לבית השכנים לפני שירה בה. "שמעתי את הילדים אומרים 'אמא, לא. אנחנו צריכים את אמא שלנו. אני רוצה את אמא', ואז החשוד אמר 'בואו נלך, אנחנו צריכים ללכת'", סיפרה השכנה.

"יתכן שסטון לבש מדי צבא בצבע חול או ירוק", מסרה התובעת המחוזית וטרי פרמן, שביקשה מהציבור לשמור על ערנות ולהתקשר מיד למשטרה אם הם מאתרים את סטון.

עוד בוואלה! חדשות:
הסתיים מבצע החילוץ בבית הקפה בסידני; החוטף נהרג
טרגדיה בקונגו: לפחות 129 בני אדם נספו בטביעת ספינה
מעצר העיתונאים בטורקיה מרחיק את ארדואן מאירופה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"אני יודע שהיו לו בעיות עם הילדים שלו בגלל קרב משמורת או משהו כזה", אמר לחדשות NBC מכר של סטון מזה 20 שנה, מת'יו שאף, שפרץ בבכי כששמע על הירי. "הייתי מתאר אותו כבחור רגוע שאוהב את המשפחה שלו, את המדינה שלו", הוא הוסיף וסיפר על סטון שאף שירת זמן מה בעיראק. "הוא יוצא צבא מעוטר שיעשה הכול למען המדינה שלו, למען כל אחד. זה לא יכול להיות בראד שאני מכיר". לדברי שאף, "לפני כמה חודשים ישבנו חד ושתינו. דיברנו על העבר ואיך הולך לכל אחד מאיתנו, והוא אמר לי שעוברים עליו זמנים קשים עם הילדים שלו, וזהו".

יחידות משטרה מיוחדות ללוחמה בטרור הקיפו בית בעיר סאודרטון מחשש שסטון התבצר שם. עדי ראייה טוענים כי הם שמעו "בום" זמן קצר לאחר שאדם בלתי מזוהה הוצא מהבית באלונקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully