וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי החטופה האמריקנית שבידי דאעש: "מקווים שהיא בחיים"

חרף הטענות של הארגון כי קיילה ג'ין מולר נהרגה בהפצצת חיל האוויר של ירדן בסוריה, פנו אביה ואמה לאנשי "המדינה האיסלאמית" ובקישו שיצרו עמם קשר. "הבטחתם להתייחס אליה כאל אורחת"

צילום מסך

הוריה של קיילה ג'ין מולר, אזרחית ארצות הברית שנחטפה על ידי ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), שטען כי נהרגה בהפצצה ירדנית בסוריה, פנו הלילה (שבת) לארגון בדרישה שיצור עמם קשר. בהצהרה שמסרו הם הביעו תקווה כי בתם עדיין בחיים והפצירו באנשי "המדינה האיסלאמית" להתייחס אליה כאל אורחת.

"החדשות הללו מדאיגות אותנו, אך אנחנו עדיין מקווים שקיילה בחיים", מסרו קרל ומרשה מולר, שהזכירו כי הם יצרו בעבר קשר עם דאעש. לטענתם, הם החליטו לשבור את שתיקתם בנושא בתם לאחר שנפוצו הדיווחים שלפיהם היא נהרגה אתמול בתקיפת חיל האוויר של ירדן בעיר א-רקה שבסוריה. "שלחנו לכם הודעה פרטית ואנו מקווים שתשיבו לה בפרטיות. אמרתם לנו שתתייחסו אליה כאל האורחת שלכם, וככזאת האחריות לביטחונה ולשלומה הטוב נמצאת בידכם".

קיילה ג'ין מולר, אזרחית אמריקנית שנחטפה על ידי דאעש. טוויטר, צילום מסך
קיילה ג'ין מולר/צילום מסך, טוויטר

חרף הטענות של דאעש, יש מי שטוען כי מולר נהרגה כבר לפני זמן רב. על פי גורמי מודיעין וצבא אמריקניים, אחד הסימנים הבולטים לכך, היא העובדה שהיא לא הופיעה באף אחד מהסרטונים שפרסם הארגון, שבהם הופיעו בני הערובה המערביים לפני הוצאתם להורג. יתרה מכך, היא לא הוזכרה גם בסרטון שפורסם בחודש נובמבר אשתקד, שבו תועדה הוצאתו להורג של פיטר קאסיג, עובד סיוע שהיה ידוע עד אז כאמריקני היחיד שעדיין שמוחזק בידי דאעש.

כמו כן, אחרי ההודעה שפרסם דאעש, מחלקת המדינה האמריקנית הודיעה כי וושינגטון לא יכולה לאשר שמולר, עובדת סיוע שהגיעה לסוריה כדי להביע סולידריות עם העם הסורי, אכן נהרגה בתקיפות הקואליציה בא-רקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום שבו הוחזקה מולר לטענת דאעש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם מותה של מולר אכן יאושר, יגיעו בכך לסופם חודשים של ספקולציות לגבי מה יעשה דאעש, שאכזריותו לא יודעת שובע, בחטופה האמריקנית האחרונה שבידיו. עד כה רצח הארגון נשים מוסלמיות ואף חטף נשים יזידיות ומכר אותן לעבדות, אולם עד היום נשים מערביות לא נפגעו. לטענת מומחי טרור, העובדה הזאת סייעה למולר להישאר בחיים. לטענתם, רצח עובדת סיוע היא צעד קיצוני מדי אפילו עבור ארגון רצחני בדמותו של "המדינה האיסלאמית".

מולר, שנחטפה בחודש אוגוסט 2013 בעיר חאלב בזמן שהייתה עם בן זוגה, תיעדה את עצמה בסרטון וידאו טרם נסיעתה ובו הסבירה את הסיבות למסע המסוכן. "אני מביעה סולידריות עם העם הסורי", הצהירה מולר. "אני מתנגדת לברוטליות ולהרג שהרשויות הסוריות מבצעות נגד העם הסורי. שתיקה היא השתתפות בפשע הזה", הסבירה. כמה חודשים לאחר מכן, קיבלו עמיתיה סרטון, שבו נראית לכאורה מולר כשהיא עוטה חיג'אב ומתחננת על חייה. בעבר דווח כי ארגון "המדינה האיסלאמית" דרש 6.6 מיליון דולרים תמורת שחרורה, וכן את שחרורה של ד"ר עאפיה סידיקי, מדענית שרכשה את השכלתה באוניברסיטת MIT היוקרתית והורשעה בארצות הברית ב-2010 בניסיון רצח של אמריקנים שנתיים קודם לכן.

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש
  • ירדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully