וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבית האבות: "היא התנפלה עליי עם סכין כששכבתי במיטה"

7.2.2015 / 10:25

החשודה ברצח שותפתה לחדר בת ה-90 נחקרה בתחנת המשטרה והיא משתפת פעולה עם חוקריה. עורך דינה טען כי היא בסך הכול הגנה על עצמה. "החשודה שנקלעה לסכנת חיים ממשית נאלצה להדוף את המנוחה כדי להפסיק את הדקירות"

צילום: ערן גילווארג עריכה: מתן חדד

משטרת חיפה ממשיכה גם הבוקר (שבת) בחקירת מותה של הקשישה בת ה-90, שנמצאה אתמול ללא רוח חיים בבית האבות בן יהודה שבעיר. על גופת הקשישה, עולה מברית המועצות לשעבר, נמצאו סימני אלימות ועל פי החשד שותפתה לחדר, בת 82 שעלתה אף היא מברית המועצות, מעורבת במעשה. השוטרים, בפיקודו של ניצב משנה אבי אדרי, עדיין מנסים להבין מה בדיוק גרם למוות. הערב תובא החשודה לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בעיר.

בחקירתה טענתה החשודה כי בין השתיים לא היה סכסוך קודם. "מדובר במקרה מצער של שתי קשישות שחלקו חדר בבית האבות", סיפר הבוקר עו"ד לאוניד פרחובניק המייצג את החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית. "המנוחה התנפלה בפתאומיות על החשודה כשהייתה במיטתה ואף דקרה אותה באמצעות סכין. החשודה שנקלעה לסכנת חיים ממשית נאלצה להדוף את המנוחה כדי להפסיק את הדקירות".

עוד בוואלה! חדשות:
וושינגטון מפנה את הגב: סגן הנשיא לא ינכח בנאום נתניהו
האמריקנית שנחטפה על ידי דאעש: "מזדהה עם העם הסורי"
אחרי מטח רקטות על דמשק: 80 נהרגו בתקיפת חיל האוויר הסורי

מעצר קשישה החשודה ברצח שותפתה לחדר בבית אבות בחיפה, פברואר 2015. ערן גילווארג
מעצר החשודה בבית האבות בחיפה, אמש/ערן גילווארג

אף שמדובר בחשד לרצח, לא ברור עדיין אם החשודה תכננה לרצוח את שותפתה לדירה. במשטרה חושדים כי התפתח ריב בין הנשים הקשישות וכי במהלכו הן דחפו אחת את השנייה והרביצו זו לזו. בשלב מסוים, כך נראה, התמוטטה בת ה-90 ומתה.

בחקירתה הראשונית טענה החשודה כי המנוחה "לא אהבה את נוכחותה בדירה המשותפת" וכי היא תקפה אותה בסכין. בסמוך לשעה 22:00 היא הוצאה מבית האבות כשראשה מכוסה במגבת, והועברה בניידת לתחנת המשטרה להמשך חקירה.

"יש דיווח על מאבק שהתנהל בין השתיים, אך לא ידועים פרטים לגבי אותו מאבק", אמר רב-פקד זיו מלמוד, ראש משרד החקירות בתחנת המשטרה בחיפה. "זה עדיין בחקירה ולא ידוע על סכסוך שהיה ביניהן". הוא הוסיף כי ככל הידוע, החשודה והמנוחה לא התלוננו בעבר על עימותים או על תקיפות הדדיות וכי טרם ידוע מה אירע לפני הריב שפרץ ביניהן.


מלמוד ציין כי חקירת החשודה הקשישה איננה דבר פשוט, אך הדגיש כי "היחס אליה יהיה כאל כל חשוד בעבירה חמורה כמו רצח או הריגה, על כל המשתמע מכך". לדבריו, החשודה משתפת פעולה עם חוקריה ולא נראית מבולבלת מן האירוע.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה. ערן גילווארג
בית האבות בן יהודה בחיפה, שבו על פי החשד נרצחה הקשישה/ערן גילווארג

גופת הקשישה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו-כביר ורק לאחר נתיחת הגופה ניתן יהיה לדעת מה הייתה סיבת המוות, ואם החשודה היא שגרמה לפגיעה שהובילה למוות.

פאני סרויה, סגנית מנהלת בית האבות, אמרה אמש כי "זה מקרה מצער. אנחנו משתתפים בצער המשפחה". לדבריה, "אין לנו כל נתון על מה שקרה. אנחנו, ההנהלה, הוזעקנו לפה, והזעקנו מד"א ומשטרה". היא הוסיפה כי הנהלת בית האבות העבירה למשטרה כל מידע שעשוי לסייע בחקירת המקרה.

(עדכון ראשון: 09:25)

סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה. ערן גילווארג
סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully