וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מטח רקטות על דמשק: 80 נהרגו בתקיפת חיל האוויר הסורי

צבא אסד תקף ביממה האחרונה 60 פעמים פרבר של הבירה, לאחר שעשרה בני אדם נהרגו אתמול מירי של ארגון מורדים הנתמך על ידי סעודיה. הארגון הבטיח להמשיך ולתקוף את הבירה

ילדה סורית מקבלת סיוע רפואי לאחר שנפצעה מהתקיפות האוויריות של כוח אסד, פברואר 2015. רויטרס
ילדה שנפצעה מהפצצות חיל האוויר של אסד, אתמול/רויטרס

לפחות 82 בני אדם, בהם 18 ילדים, נהרגו במהלך היממה האחרונה בתקיפות של חיל האוויר של סוריה בפרבר של הבירה דמשק הנמצא בשליטת המורדים - כך מסר אתמול(שישי) הארגון הסורי לזכויות אדם. הארגון, שמקום מושבו בבריטניה ועוקב אחרי מלחמת האזרחים בסוריה באמצעות רשת של פעילים בשטח, דיווח כי כלי טיס של חיל האוויר של אסד ביצעו 60 גיחות אוויריות ב-24 השעות האחרונות במזרח רווטה.

הכוחות הנאמנים לנשיא סוריה מרבים להפציץ אזורים מאוכלסים ללא הבחנה, אך ההפצצה המאסיבית האחרונה באה בתגובה למטח רקטות שירה ארגון מורדים אל עבר הבירה אתמול, שגרם למותם של עשרה בני אדם. ארגון צבא האיסלאם, שאחראי לירי הרקטות, טען כי זאת תגובה למעשי צבא סוריה במזרח רווטה. הארגון, שנתמך על ידי סעודיה, הוסיף כי דמשק היא "שטח צבאי" וכי הוא יגיב לכל תקיפה של חיל האוויר.

סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א טענה כי הצבא "חיסל עשרות טרוריסטים, מרביתם חברים ב'צבא האיסלאם', באזורי הכפר של מזרח רווטה שבפאתי דמשק".

עוד ידיעות מהעולם
דאעש: אמריקנית שהוחזקה בשבי נהרגה בתקיפה ירדנית
מקסיקו: 61 גופות מרקיבות נמצאו במשרפה באקפולקו
ההפיכה בתימן הושלמה: המורדים השיעים פיזרו את הפרלמנט

(עדכון ראשון: 20:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully