וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: 61 גופות מרקיבות נמצאו במשרפה באקפולקו

המשטרה הוזעקה למבנה הנטוש בעקבות תלונות של השכנים על הצחנה שעולה מהמקום. "לא שוללים שארגוני הפשע המאורגן קשורים לאירוע". העיר נמצאת במדינת גררו, שם נרצחו 43 הסטונדטים אשתקד

שוטר עומד מחוץ למשרפה באקפולקו, מקסיקו, שם נמצאו 61 גופות מרקיבות, 06 בפברואר 2015. רויטרס
שוטר מחוץ למשרפה שבה נמצאו 61 הגופות, היום/רויטרס

61 גופות מרקיבות נמצאו במשרפה נטושה ליד העיר אקפולקו, שבמערב מקסיקו, אחרי ששכנים התלוננו על סירחון שעולה מהמבנה - כך מסרו אתמול (שישי) גורמים רשמיים במדינת גררו, שם נמצאת עיר החוף. מדובר באותה מדינה שבה נעלמו בשנה שעברה 43 הסטודנטים, שככל הנראה נרצחו, אולם לדברי הרשויות כרגע לא ידוע על קשר לאירוע או לכל פשע אחר.

"אנחנו מנסים לזהות כמה ילדים, נשים וגברים היו במבנה", אמר התובע הכללי של מדינת גררו, מיגל אנחל גודינז, מבלי למסור פרטים נוספים. טרם ברור אם הגופות הן קורבנות של רצח או שהן הושארו שם כשהמשרפה נסגרה. "אנחנו לא יכולים לומר כרגע שיש סימנים לכך שארגוני הפשע המאורגן קשורים לאירוע, אולם אנחנו גם לא יכולים לשלול זאת", מסר גודינז לתחנת רדיו מקומית. לדבריו, בלשים של המשטרה וצוותים ממחלקת זיהוי פלילי מנסים לקבוע כמה זמן היו הגופות במבנה וייתכן שיבוצעו גם מעצרים.

לקריאה נוספת על האלימות במקסיקו
מקסיקו: חברי כנופיה אכלו לבבות יריביהם כדי להוכיח נאמנות
סוף לתעלומה: זוהתה גופת אחד הסטודנטים החטופים ממקסיקו
מקסיקו: "ראש העיר אחראי להיעלמות 43 הסטודנטים"

כאמור, הגופות המרקיבות נמצאו לאחר שהשכנים התלוננו על הצחנה שמגיעה מהמשרפה, שננטשה לפני יותר שנה. לדברי קצין בכיר במשטרת מדינת גררו, הגופות היו במצב מתקדם של ריקבון. העיר הייתה בעבר יעד מועדף עבור כוכבי הוליווד, אולם כוכבה דעך בעקבות אלימות הכנופיות המתחוללת במדינה.

בחודש ספטמבר אשתקד נחטפו 43 סטודנטים לחינוך על ידי שוטרים מושחתים ונמסרו לקרטל סמים במדינה, ששרף את הצעירים שהפגינו נגד השחיתות במדינה בעיר איגואלה, שנמצאת 210 קילומטרים מצפון לאקפולקו. הרצח גרם לזעם נרחב בקרב התושבים שיצאו להפגנות סוערות ברחבי המדינה וקראו לנשיא אנריקה פנה נייטו לפעול בנחישות גדולה יותר נגד השחיתות.

(עדכון ראשון: 19:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully