וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 90 נהרגה בקטטה עם חברתה לחדר בבית אבות בחיפה

7.2.2015 / 0:10

לפי החשד, בין החשודה לבין שותפתה בת ה-90 התפתח ריב שבמהלכו הן הכו זו את זו. בשלב מסוים השותפה התמוטטה ומתה. החשודה טענה שהיא הותקפה, ושהמנוחה לא אהבה את נוכחותה בדירה

צילום: ערן גילווארג עריכה: מתן חדד

חשד לרצח: גופת אישה בת 90 נמצאה אתמול (שישי) בחדר בבית אבות בחיפה. שותפתה לחדר בת ה-82 נעצרה בחשד למעורבות במעשה והיא הועברה לחקירה. על גופת הקשישה נמצאו סימני אלימות.

אף שמדובר בחשד לרצח, לא ברור עדיין אם החשודה תכננה להרוג את שותפתה לדירה. במשטרה חושדים כי התפתח ריב בין הנשים הקשישות וכי במהלכו הן דחפו והרביצו זו לזו. בשלב מסוים, כך נראה, התמוטטה בת ה-90 ומתה. לטענת החשודה, היא הותקפה בסכין על ידי שותפתה לחדר.

עוד בוואלה! חדשות:
ילד נפל מגובה רב בטיול בנחל במדבר יהודה וחולץ במסוק
על רקע פרשות היחסים האסורים: המפכ"ל זימן כנס חירום
מחאת הגיוס נמשכת: חרדים הפגינו והבעירו פחים בירושלים

סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה. ערן גילווארג
בית האבות שבו נרצחה לפי החשד הקשישה/ערן גילווארג

שתי הנשים התגוררו ביחד בחודשיים האחרונים. החשודה טענה בחקירתה הראשונית כי המנוחה "לא אהבה את נוכחותה בדירה המשותפת". בידי המשטרה אין תלונות קודמות ולא היה ידוע על מקרי אלימות בין השתיים. טרם נקבעה סופית סיבת המוות.

פאני סרויה, סגנית מנהלת בית האבות, אמרה הערב כי "זה מקרה מצער. אנחנו משתתפים בצער המשפחה". לדבריה, "אין לנו כל נתון על מה שקרה. אנחנו, ההנהלה, הוזעקנו לפה, והזעקנו מד"א ומשטרה". היא הוסיפה כי הנהלת בית האבות העבירה למשטרה כל מידע שעשוי לסייע בחקירת המקרה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה. ערן גילווארג
סמוך לזירת רצח הקשישה בבית האבות בן יהודה בחיפה/ערן גילווארג

ביום רביעי, מת מפצעיו גבר בן 61 שאושפז בבית החולים מאיר בכפר סבא אחרי שנורה בסמוך למגרש הכדורגל בטירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים כשהוא פצוע באורח קשה, אולם הוא מת מפצעיו. בתם הערכת מצב שקיים מפקד מחוז המרכז, ניצב מוטי כהן, הוטלה חקירת אירוע הרצח על ימ"ר מרכז.

בתחילת השבוע, נורו למוות מוכתאר מוחמד ותד, בן 23, ואחמד חמאד ותד, בן 17, בכפר ג'ת שבצפון השרון. תחילה, אחד מהם נפצע באורח אנוש וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה, בסופן קבעו את מותו. כוחות גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. בעקבות המקרה, הנהלת המועצה המקומית הכריזה על שביתה כללית.

להערכת המשטרה, הרקע למקרה הוא סכסוך בין משפחות באזור. על פי ההערכה, הירי היום מתקשר לרצח של שני אחים במועצה המקומית לפני כארבעה חודשים. בערב ה-29 באוגוסט נורו למוות חאמד וותד, בן 49, ואחיו, אחמד וותד, בן 55, בידי רעול פנים מחוץ לאולם אירועים בכפר הסמוך לבאקה אל-גרבייה.

(עדכון ראשון: 18:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully