וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: מפקד תחנה הטריד מינית שוטרת שהייתה בהריון

2.2.2015 / 22:36

השוטרת שלחה מכתב למח"ש ובו טענה, בין היתר, כי מפקד התחנה, קצין בדרגת ניצב-משנה, אמר לה כי יש לו "פנטזיה לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". מח"ש פתחה בחקירה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: ניב פוקס

(דנינו: "ימים לא פשוטים עוברים על המשטרה")

שוב תלונה על הטרדה מינית במשטרה: שוטרת שלחה היום (שני) מכתב למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש), שבו נטען כי מפקד תחנת משטרה בדרגת ניצב-משנה הטריד אותה מינית, בין היתר כשהייתה בהריון. לטענתה, מפקד התחנה התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". מח"ש פתחה בחקירה. על התלונה נגד הנצ"מ דווח לראשונה בחדשות ערוץ 10.

במכתב, שהעביר עורך דינה של השוטרת, גיא אופיר, נכתב, כי "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, פנה אליה מפקד התחנה בפני כל הנוכחים ושאל אותה באיזה חודש היא נמצאת. לאחר שהשיבה לו כי היא בחודש החמישי, אמר כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". לטענת עורך הדין, דברים אלה נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה.

טלטלה בצמרת המשטרה - סיקור מיוחד:
חרף החשד לעבירות מין: מפקד מרחב מוריה עדיין בתפקידו
הסמפכ"ל המיועד לקצינים הבכירים: הימנעו ממגע עם שוטרות
החקירה נגד סגן המפכ"ל המודח: חשד שעוד שוטרות הוטרדו

שוטרים , דצמבר 2011. עומר מירון, עומר מירון
השוטרת טענה כי הקצין ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה בחצאית/עומר מירון, עומר מירון

עוד נטען במכתב כי בחודש אוקטובר האחרון התכתב מפקד התחנה עם השוטרת ושאל אותה מה בכוונתה ללבוש לערב היחידה. לטענתה, המפקד ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות שלה בחצאית, באומרו: "כולה חצאית".

לסיכום, נכתב: "לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים כדי הטרדה מינית, ושאינם ראויים להיאמר כלל, בוודאי שלא על ידי דמות בכירה במשטרת ישראל".

תלונה זו מצטרפת לשורה של תלונות שהוגשו לאחרונה נגד קצינים בכירים במשטרה בגין עבירות מין שביצעו בשוטרות לכאורה. רק אתמול דווח בוואלה! חדשות כי ממלא מקום סגן מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז תל אביב ניצב בנצי סאו, המליץ לחברי הסגל הבכיר של המחוז שלא לבוא במגע עם שוטרות המשרתות תחת פיקודם. סאו צפוי להחליף בימים הקרובים את ניצב ניסים מור שהודח בגלל החשד שהטריד מינית שוטרות.

בהכנת הידיעה השתתף יוסי אלי.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully