וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה נגד סגן המפכ"ל המודח: חשד שעוד שוטרות הוטרדו

1.2.2015 / 12:53

בחקירתן של שוטרות שהוטרדו לכאורה על ידי ניצב נסים מור עלו שמותיהן של שוטרות נוספות שהוא הטריד לפי החשד. חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים עימתו אותו עם עדויות אלו. עד כה היה ידוע על שמונה נשים שהוטרדו לכאורה

צילום: מור שאולי

סגן המפכ"ל המודח, ניצב נסים מור, הגיע היום (ראשון) לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים בירושלים. במסגרת החקירה, טענו בפניו החוקרים כי במסגרת גביית עדויות מכמה נשים שלכאורה הוטרדו על ידו, עלו שמותיהן של נשים נוספות שהוא הטריד לפי החשד, או שהיו עמו בקשר רומנטי. החוקרים עמתו אותו עם עדויות אלה והרחיבו את החקירה נגדו בהתאם אליהן.

עד כה היה ידוע למשטרה על שמונה שוטרות שלכאורה הוטרדו על ידי ניצב מור. אחת מהן אף הגישה תלונה נגדו בטענה כי הוא הטריד אותה מינית לאחר שנזקקה לסיועו בנושא מסוים, וכן כי הוא ביצע בה מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות. במח"ש סבורים כי יש תשתית ראייתית חזקה נגד מור. לוואלה! חדשות אף נודע כי במסגרת החקירה, הוא הודה בקיום קשר אינטימי עם כמה שוטרות בהסכמה.

טלטלה בצמרת המשטרה || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
הפוליגרף לניצבים: המתיחות החדשה בין דנינו לאהרונוביץ'
המינויים של דנינו הפכו למבוכה הגדולה שלו
בצל פרשות המין במשטרה: המפכ"ל פועל למנות ניצבת

ניצב ניסים מור, יוצר מחקירתו במח"ש, ינואר 2015. נועם מושקוביץ
ניצב מור יוצא מאחת מחקירותיו במח"ש/נועם מושקוביץ

בידי וואלה! חדשות מצויים קטעים מעדויותיהן של כמה מתלוננות נגד מור. אחת מהן שטחה בפני החוקרים את השיטה שבה הוא נקט לדבריה. "הוא שלח לי מסרונים מאוד בוטים וקשים", סיפרה. "אני ביקשתי את עזרתו, ואז הוא התחיל להסתמס איתי במסרונים סוטים מאוד". בידי חוקרי מח"ש מצויים המסרונים שלכאורה שלח סגן המפכ"ל מור לשוטרות. בין היתר, כתב הניצב באחד המסרונים: "מה הייתי עושה לך". לפי החשד, מור ניסה לשבש מהלכי משפט ולהשמיד ראיה.

ביום רביעי האחרון פיטר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, את ניצב מור מתפקידו. דנינו זימן את מור לפגישה לאחר שזה ביקש לפרוש מהמשטרה בעקבות החשדות נגדו. המפכ"ל סירב לבקשתו והודיע לו כי לאחר שקיים דיון בעניינו עם ראש האגף למשאבי אנוש, היועץ המשפטי של המשטרה וראש מחלקת המשמעת, ולאחר שעיין בחומר שהגיע מהמחלקה לחקירות שוטרים בעניינו, הוא החליט כי עליו לפטרו. פיטוריו של מור כפופים לשימוע ולאישורו של השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully