וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי דאעש ממשיכים בהוצאה להורג של הומוסקסואלים

ארגון זכויות אדם סורי דיווח כי אדם שהואשם בקשר רומנטי עם גבר הושלך מהגג בעיר רקה, המוגדרת כבירת הארגון הקיצוני. בחודש שעבר נרצחו בצורה דומה שני גברים במחוז נינווה בעיראק

גבר המואשם בהומוסקסואליות מושלך מבניין בעיראק, ינואר 2015. טוויטר, צילום מסך
הוצאה להורג של הומוסקסואל בעיראק בחודש שעבר./צילום מסך, טוויטר

אנשי "המדינה האיסלאמית" (דאעש) השליכו אדם שהואשם בקשר רומנטי עם גבר אחר מגג בניין בעיר תל אל-אבייד שבאזור העיר א-רקה. כך דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון. לפי הדיווח, האיש שרד אך הוכה למוות על הקרקע.

בדצמבר פרסם הארגון עותק מחוקי הענישה בשטחים שתחת שליטתו, שכללו כריתות איברים, סקילה באבנים וצליבה. לפי החוקים שפורסמו, גברים המואשמים בביצוע מעשים הומוסקסואליים נידונים למוות.

עוד כתבות מהעולם:
ארדואן: טורקיה מוכנה לשלם את המחיר על השואה הארמנית
"ה-CIA היה שותף להתנקשות בעימאד מורנייה"
מצרים הכריזה על הזרוע הצבאית של חמאס כארגון טרור

לוחמי דאעש מוציאים להורג שמונה אנשים במחוז סלאח א-דין בעיראק. טוויטר, צילום מסך
הוצאה להורג של דאעש במחוז סלאח א-דין שבעיראק/צילום מסך, טוויטר

זו אינה הפעם הראשונה בה מושלכים למותם גברים המואשמים בקיום קשרים הומוסקסואלים. באמצע החודש ינואר השליכו לוחמי המדינה האיסלאמית שני גברים מגג בניין לעיני קהל רב במחוז נינווה שבעיראק, לאחר שהואשמו בקיום קשרים מיניים עם גברים.

כמו כן, בחודש נובמבר האחרון דיווח ארגון זכויות האדם כי דאעש סקל למוות שני גברים בסוריה שהואשמו בהיותם הומוסקסואלים. לדברי הארגון, מדובר בשתי תקריות שונות - הראשון, בן 20, נסקל למוות בעיר מיאדין, שבמחוז דיא א-זור במזרח המדינה. בדאעש טוענים כי הם מצאו על בפלאפון שלו סרטונים שבהם הוא נראה "מבצע מעשים מגונים עם גברים".

השני, בן 18, נרגם באבנים בעיר דיר-אזור, בירת המחוז, לאחר שאנשי "המדינה האיסלאמית" טענו כי הוא קיים יחסי מין עם גברים. פעילי הארגון כתבו ברשתות החברתיות כי שני הגברים היו מתנגדים לארגון, ולכן השתמשו בדאעש בתירוץ שהם הומואים על מנת להרוג אותם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully