וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: החשוד בהלבנת הון - אמרגנו של קובי פרץ

29.1.2015 / 17:06

מאיר נחמני, שפרט לעבודתו עם הזמר המואשם בהעלמת מס החזיק בעסק לחילופי כספים בתל אביב, נעצר בשבוע שעבר בחשד שיחד עם חשודים נוספים הלבין הון בסך 50 מיליון שקלים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

מאיר נחמני, אמרגנו של הזמר קובי פרץ, הוא העצור בחשד להלבנת הון - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. נחמני נעצר בשבוע שעבר בחשד להלבנת הון של כ-50 מיליון שקלים, זיוף בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע.

לפי החשד, נחמני, המחזיק בעסק לחילופי כספים בתל אביב, נהג להלבין הון באמצעות עסק זה יחד עם חשודים נוספים. הוא נעצר בעקבות חקירה שמתנהלת באגף החקירות והמודיעין ביחידת להב 433, שבמסגרתה נעצרו לפני שבועיים עשרה חשודים בחשד לניפוח חשבוניות ולהלבנת הון בתחנות דלק.

עוד ידיעות פלילים בוואלה! חדשות:
בצל פרשות המין במשטרה: המפכ"ל פועל למנות ניצבת
אישום: תושב הצפון הצטרף ל"ג'בהת א-נוסרה" בסוריה
המשטרה פשטה על אחת הישיבות היוקרתיות בעולם

אמרגן של קובי פרץ חשוד בהלבנת הון וזיוף בנסיבות מחמירות.
חשוד בהלבנת הון. אמרגנו של פרץ, מאיר נחמני

מחקירה משותפת של להב 433 עם אגף המכס והמע"מ ואגף חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, עלה כי בעלי חברה בתחום הדלק נהגו באופן שיטתי לרכוש חשבוניות לעסקאות שכלל לא בוצעו ואף הנפיקו ללקוחות שרכשו מהם דלק חשבוניות מנופחות באופן שיצר מצג שווא כלפי רשויות המס. המשטרה חושדת שבמסגרת הפרשה הולבנו עשרות מיליוני שקלים.

החשודים האחרים פרט לאמרגן, ובהם שבעה בעלי תחנות דלק, נעצרו בשבוע שעבר בתום חקירה סמויה ממושכת. כמו כן, ערכו היחידות חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ותפסו מחשבים, מסמכים וכספים וכן חשבונות בנק לצורך חילוט.

גם נגד פרץ עצמו נוהלה בעבר חקירה בגין עבירות כלכליות. בסופו של דבר הוגש נגדו כתב אישום בגין העלמת מס.

עו"ד דורון ברזילי, ציון אמיר וחיים לוי המייצגים את נחמני אמרו: "מרשנו שוחרר היום לאחר מספר ימים שבהם היה נתון בחקירה. מדובר בתיק שלצערנו שמו של מרשנו השתרבב אליו. מדובר בחקירה שהחלה לפני כשבועיים ושאיננה קשורה אליו. אין לו כל קשר לחשדות המיוחסים לו, והוא מכחיש אותן מכל וכל. נחמני השיב לשאלות החוקרים ושיתף פעולה עם חוקריו וכך יעשה גם בעתיד. מרשנו סומך על רשויות החקירה שיעשו את עבודתן נאמנה יגיעו לחקר האמת וכן שפרשיה זו תסתיים בלא כלום".

גם סנגוריו של הזמר קובי פרץ הגיבו לפרסום ואמרו כי אין לו קשר לפרשה, וכי "ניסיון לקשור אותו אליה חוטא למציאות". "מרשנו מאמין בחפותו של אמרגנו ובטוח שהצדק ייצא לאור בעניין זה", מסרו עו"ד דורון ברזילי, עדי ניב, חיים לוי ועופר רחמני.

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully