וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הלבנת ההון בתחנות דלק: נעצר אמרגן של זמר מפורסם

23.1.2015 / 10:34

האמרגן, המחזיק גם בעסק לחילופי כספים בתל אביב, חשוד שהלבין הון בהיקף של עשרות מיליונים באמצעות העסק שלו יחד עם בעלי תחנות דלק. כמו כן, הוא חשוד בזיוף בנסיבות מחמירות ובקשירת קשר

אילוסטרציה. ShutterStock
שבעה בעלי תחנות דלק נעצרו, בין היתר בחשד שניפחו חשבוניות ללקוחות/ShutterStock

אמרגן של זמר מפורסם נעצר אמש (חמישי) בחשד להלבנת הון, זיוף בנסיבות מחמירות וקשירת קשר. החשוד נעצר במסגרת חקירה שמתנהלת באגף החקירות והמודיעין להב 433, שבמסגרתה נעצרו בשבוע שעבר עשרה חשודים בחשד לניפוח חשבוניות ולהלבנת הון בתחנות דלק.

על פי החשד, נהג האמרגן, המחזיק בעסק לחילופי כספים בתל אביב, להלבין הון באמצעות עסק זה יחד עם חשודים נוספים. היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מחקירה משותפת של יחידת להב 433 עם אגף המכס והמע"מ ואגף חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, עולה כי באופן שיטתי נהגו בעלי חברה בתחום הדלק לרכוש חשבוניות לעסקאות שכלל לא בוצעו ואף הנפיקו ללקוחות שרכשו מהם דלק חשבוניות מנופחות באופן שיצר מצג שווא כלפי רשויות המס. המשטרה חושדת שבמסגרת הפרשה הולבנו עשרות מיליוני שקלים.

החשודים האחרים, ובהם שבעה בעלי תחנות דלק, נעצרו בשבוע שעבר בתום חקירה סמויה ממושכת. כמו כן, ערכו היחידות חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ותפסו מחשבים, מסמכים וכספים וכן חשבונות בנק לצורך חילוט.

גם נגד הזמר עצמו נוהלה בעבר חקירה על עבירות כלכליות. בסופו של דבר הוגש נגדו כתב אישום בגין העלמת מס.

עוד ידיעות משפט ופלילים:
אישום: מסעדן מתל אביב ייבא 1.4 ק"ג ג'ראס הודי למטרות סחר
אחיו של משה כחלון חשוד במרמה ובהפרת אמונים
מלחמת הכנופיות בבת ים: המשטרה מנעה 3 ניסיונות חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully