וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מסעדן מתל אביב ייבא 1.4 ק"ג ג'ראס הודי למטרות סחר

23.1.2015 / 4:54

אלכס רבינוביץ', מבעלי המסעדות "ארמדילו" ו"נגיסה" בתל אביב, מואשם שהזמין חבילה מהודו שבה היה הסם, והתכוון למכור אותו. מי שתרם להפללתו היה השף של "ארמדילו", שסיפר כי מכר לו סמים פעמים רבות

מעשנים גראס. ShutterStock
מעשנים גראס/ShutterStock

משטרה תל אביב הגישה שלשום (רביעי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד אלכס רבינוביץ', מבעלי המסעדות "ארמדילו" ו"נגיסה" בעיר, בגין ייבוא וסחר בסמים. זאת, לאחר שהחודש נתפס בנמל התעופה בן גוריון משלוח של 1.4 קילוגרמים של ג'ראס שהיו מיועדים אליו, לכאורה.

אחת הסיבות לסיומה המהיר של החקירה, שכונתה "חבילה בהמתנה", היא הפללתו של המסעדן על ידי שף "ארמדילו", צחי זילברליכט, שסיפר לחוקרי המשטרה כיצד נהג למכור לו סמים בכמה הזדמנויות.

מכתב האישום עולה כי בתחילת החודש נחת מטוס של חברת אל על מפרנקפורט שבגרמניה, עליו הייתה חבילה שהגיעה מהודו והייתה מיועדת לרבינוביץ'. בחבילה, שנשלחה על ידי חברת שליחויות, היו מוטות עץ עבור ערסל, אלא שעובדי המכס זיהו 1.4 קילוגרמים של סם מסוג ג'ראס הודי שהוחבא במוטות.

עוד בוואלה! חדשות:
מלך ערב הסעודית עבדאללה הלך לעולמו בגיל 90
היסטוריה במגזר: הרשימות הערביות ירוצו יחד בבחירות
נאום הקונגרס: נתניהו החליט להכפיל את ההימור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"צחי השאיר לנאשם כסף במקום בבר שעליו הוסכם מראש". מסעדת ארמדילו, שבבעלות רבינוביץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

במשטרה החליטו לביים באמצעות שוטר שהתחזה לשליח את מסירת החבילה, שמוענה כאמור לביתו של רבינוביץ', על מנת להפלילו ולעוצרו. המסעדן, שבתצפיות על ביתו נראה משקיף דרך החלון ו"נראה עצבני", לדברי החוקרים, הודה בסופו של דבר בפני החוקרים כי הוא ממתין לחבילה. לאחר שזו נמסרה אליו, נעצר והועבר לחקירה.

לאחר מכן, מצאו חוקרי המשטרה בטלפון הנייד של רבינוביץ' תכתובות טקסט בינו לבין השף זילברליכט, שמהן עלה החשד כי הנאשם נהג לספק לשף סמים תמורת תשלום. השף הובא לחקירה במשרדי ימ"ר (היחידה המרכזית) תל אביב, בה אמר כי אכן רכש סמים מרבינוביץ' פעמים רבות. "הנאשם וצחי קבעו את פרטי העסקה באמצעות מסרונים, כשהנאשם השאיר את הסם לצחי מחוץ למסעדה 'נגיסה' ברחוב בוגרשוב בתל אביב", נכתב בכתב האישום". הוא הפנה את צחי למקום המוסלק, וצחי השאיר לנאשם כסף במקום בבר שעליו הוסכם מראש".

פקד לילי קצב דרשה מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של רבינוביץ' עד תום ההליכים ולחלט את מכוניתו, את האייפון ואת האייפד שלו וכן כסף מזומן בסכום של יותר מ-3,000 שקלים. זאת מכיוון שלטענת המשטרה, כל אלה נרכשו מכספים שקיבל המסעדן מעסחר בסמים. טרם נקבע מועד להמשך המשפט.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully