וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המסעדן מתל אביב: "חשוד בסחר בסמים"

15.1.2015 / 23:02

מעצרו של אלכס רבינוביץ', בעל מסעדות ובר בתל אביב, הוארך בחמישה ימים לאחר שחוקרי ימ"ר תל אביב הציגו לבית המשפט ראיות המחזקות את החשד שהוא מכר סם מסוג ג'ארס ללקוחות שקבע עמם בווטסאפ

גידול מריחואנה. AP
רבינוביץ' הופתע ממצאי החקירה שהוצגו בהארכת מעצרו. גידולי מריחואנה/AP

המסעדן אלכס רבינוביץ', מבעלי רשת הסושיות נגיסה ואמרדילו בר שבתל אביב, ממשיך להסתבך. לאחר שנעצר בתחילת השבוע בחשד לייבוא של יותר מ-1.4 קילוגרם של סם מסוג ג'ארס, בחבילה שנשלחה לביתו מהודו דרך מדינה אירופית, מאמינים חוקרי היחידה מרכזית (ימ"ר) תל אביב כי הצליחו לחשוף את רשימת הלקוחות של רבינוביץ', אליהם היו מיועדים הסמים. על פי החשד, רבינוביץ' נהג להעביר להם סמים לאחר שקבעו בטלפון ובאפליקציית ווטסאפ.

חוקרי ימ"ר תל אביב כבר איתרו כמה מהלקוחות. לטענתם, הלקוחות הפלילו את המסעדן בחקירתם, וסיפרו לחוקרי המשטרה כי רכשו ממנו סמים.

רבינוביץ' הובא הבוקר (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. חוקר ימ"ר תל אביב, רב-סמל מתקדם דני יואלי, הפתיע את החשוד ואת סנגורו עורך הדין בנצי קבלר, כאשר הגיש לשופט ירון גת את חומר החקירה שנאסף עד עתה וכן דוח סודי בעניינו. "מאז הדיון הקודם יש חשדות נוספים משמעותיים ביחס לחשוד, של סחר בסמים", סיפר החוקר.

אילוסטרציה. ShutterStock
רבינוביץ' חשוד כי מכר סמים לאחר שקבע עם לקוחות בווטסאפ/ShutterStock

לדברי גורם בכיר במשטרת תל אביב, החוקרים, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, הצליחו לשים יד על מכשיר טלפון שהיה ברשותו של המסעדן. החוקרים זיהו במכשיר התכתבויות של החשוד עם כמה אנשים. "ההזמנות שהיו בהתכתבויות הן של מנות סם", אמר גורם ביחידה.

לקריאה נוספת:
דיסקוטק ואצטדיון אולימפי: הצצה לאקדמיה החדשה לשוטרים
ממשיך להסתבך: האיום המרומז של ראש העיר עפולה. האזינו
השגחה עליונה: הרב איפרגן והחקירה שלא התקיימה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"החשוד עקב אחרי הסוכן המשטרתי"

הפרשה שזכתה במשטרה לכינוי "חבילה בהמתנה" החלה בתחילת השבוע, לאחר שאנשי יחידת הסמים של המכס בנמל התעופה בן גוריון זיהו חבילה שנשלחה לרבינוביץ'. בדיקת תכולתה העלתה כי היא מכילה כמות גדולה של חומר החשוד כסם מסוג ג'ארס.

במשטרה החליטו לביים העברה של החבילה לחשוד, תוך שהם משגרים לביתו בלש משטרה אשר התחזה לבלדר של חברת שליחויות. "החשוד נהג בעצבנות ובחשדנות. בשלב מסוים הוא אף עקב אחר הבלש שלנו כדי לוודא שמדובר בשליח. למזלנו, הבלש הבחין במעקב שלו והתחמק תוך שהוא מרגיע את החשוד ויוצר בפניו מצג שווא שלפיו הוא בלדר", סיפר קצין במשטרת תל אביב.

במשטרה אומרים כי בסוף השבוע צפויים להיחקר רבים מאלו החשודים כלקוחותיו של רבינוביץ'. השופט גת האריך היום בחמישה ימים את מעצרו של המסעדן, שמכחיש את המיוחס לו. "מאז הארכת המעצר הקודמת בוצעו כמה פעולות חקירה אשר חיזקו את החשד הסביר בצורה משמעותית, ואף העלו חשדות לעבירות נוספות של סחר בסם מסוכן", נימק.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully