וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקוטק ואצטדיון אולימפי: הצצה לאקדמיה החדשה לשוטרים

15.1.2015 / 13:55

השר לביטחון הפנים ומפכ"ל המשטרה גזרו את הסרט ופתחו רשמית את המכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. סימולטור ירי בטכנולוגיה מתקדמת ואמפיתיאטרון עם 500 מקומות הם רק חלק מהמתקנים החדישים במקום. צפו

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק

דיסקוטק, סימולטור ירי בטכנולוגיה מתקדמת ואצטדיון אולימפי: כל אלו הם רק חלק מהאקדמיה החדשה לשוטרים שנפתחה בתחילת החודש בבית שמש. היום (חמישי) השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, יגזרו את הסרט - ויפתחו בכך רשמית את המקום. לוואלה! חדשות ניתנה הצצה ראשונה למקום, בטרם הוא ייפתח רשמית.

האקדמיה החדשה מהווה מרכז הכשרות ארצי לכלל מקצועות השיטור, וירוכזו בה כל נושא הכשרת השוטרים – מרמת שוטר חובה ועד דרגת תת-ניצב. היא מאגדת בתוכה יותר מ-20 בתי ספר מחוזיים ואת שתי המכללות אשר פעלו עד כה: המרכז ללימודי משטרה בקריית אתא והמכללה לקצינים בכירים בנעורים שליד בית ינאי בשרון.

עוד בוואלה! חדשות:
בפסק הדין האחרון: גרוניס דחה את תביעת מוסטפא דיראני
חשד לשחיתות: בכיר במנהל מקרקעי ישראל וח"כ לשעבר נחקרים
תצלומי לוויין חושפים את ממדי הטבח של "בוקו חראם" בניגריה

דיסקוטק, אצטדיון אולימפי ובית משפט: הצצה לאקדמיה החדשה לשוטרים. אבי כהן
הדיסקוטק באקדמיה החדשה/אבי כהן

פרויקט בניית האקדמיה נוהל באמצעות מנהלת ארצית, שכללה את סגן המפכ"ל המשטרה, ניצב ניסים מור. חברת "פוליסיטי" מקבוצת "שיכון ובינוי" היא זו שהייתה אמונה על בניית המתחם, המשתרע על פני 220 דונם מתוכם כ-64 מ"ר בנויים. כמו כן, תהיה אחראית החברה על תפעולו ותחזוקתו של המתחם למשך 22 השנים הבאות. המכללה כוללת מתקנים רבים ומתקדמים, וביניהם קריית אימונים, מתחם בעלי חיים, מתקני הדרכה, מטווחים וסימולטור ירי, אמפיתיאטרון, הדמיה של דיסקוטק, אודיטוריום המכיל 500 מקומות ישיבה, מתקני ספורט ואתר הנצחה ומורשת, שבהם יוכלו לבקר הקהל הרחב. מלבד השוטרים הרגילים, בבית הספר ייקחו חלק באימונים גם שוטרי מג"ב ואף יחידות עילית כמו ימ"מ ואף אנשי שב"כ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נחנכה אקדמיה חדשה לשוטרים בבית שמש. אבי כהן
אחד ממתקני ההדרכה החדישים באקדמיה/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully