וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של משה כחלון חשוד במרמה ובהפרת אמונים

23.1.2015 / 0:45

חקירה סמויה נגד קובי כחלון, המשמש כיו"ר מטה הבחירות של אחיו וכסגן ראש עיריית ירושלים, מתנהלת מזה כמה חודשים. כחלון התייצב במשטרה וסיפר לחוקר כי דבר החקירה הודלף לו. החוקר לא עשה דבר עם המידע ולפיכך נחקר גם הוא

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
מטה יחידה להב 433/יותם רונן

מזה כמה חודשים מתנהלת חקירה יחידה להב 433 נגד אחיו של משה כחלון, קובי כחלון, המשמש כיו"ר מטה הבחירות שלו וסגן ראש עיריית ירושלים. החשד הנבדק הוא בגין מרמה והפרת אמונים בתפקידו של כחלון כיו"ר ועדת התכנון בעירייה.

החוקרים חושדים כי דבר החקירה הסמויה הודלף לכחלון על ידי הקבלן הירושלמי המוכר יאיר ביטון, בעל השליטה בחברת "ב. יאיר". ביטון נחקר בחשד שהזרים עשרות מיליוני שקלים לארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל, והוא מקורבו של עורך הדין רונאל פישר, ששמו נקשר בכמה פרשות, והוא צפוי להיות מואשם בעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט. במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בוחנים קשר בין הפרשות.

כחלון האח התייצב במשטרה, שם סיפר כי דבר החקירה הודלף לו. במח"ש חושדים כי הקצין אשר בפניו התייצב לא סיפר זאת לממונים עליו, ולפיכך גם הוא נחקר. קצין זה חשוד גם במעורבות בפרשת רונאל פישר, ואף דווח כי השניים טסו יחד לחו"ל.

עוד בוואלה! חדשות:
הניצב החשוד ביחסים אסורים עם שוטרת ביקש לצאת לחופשה
רב קרא להחרים חרדיות שילכו לפוליטיקה: לפגוע בפרנסתן
נשיאת ארגנטינה בהצהרה דרמטית: "התובע שהתאבד - נרצח"

קובי כחלון. הארץ
אמיל סלמן,
קובי כחלון/הארץ אמיל סלמן

פרקליטיו של הקצין, עורכי הדין דב גלעד-כהן ועפר ברטל, מסרו בתגובה כי מדובר ב"מהומה רבה על לא מאומה והטעיית הציבור במסגרת חיסול חשבונות פוליטי". כמו כן, טענו כי גורמים רבים בעיריית ירושלים נחקרו לפני ההדלפה לכאורה, ולכן כחלון ידע עליה.

החקירות מצולמות, ולכן בידי חוקרי מח"ש ראיות מוחשיות לכך שהקצין קיבל לכאורה את המידע מכחלון, ולא עשה עמו דבר. עם זאת, טענו פרקליטי הקצין: "למזלו הטוב של מרשנו, לפחות שני קציני משטרה עדים לכך שמיד כאשר נודע לו על כך, הוא מסר את הדברים למפקדו, והאחרון הורה לו להמשיך בחקירה כרגיל מבלי להתייחס לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ממפלגת כולנו נמסר בתגובה: "לפני כשנתיים היה קובי קורבן לניסיון סחיטה על ידי קצין משטרה בפרשת רונאל פישר. בעקבות בדיקת העובדות, ולאחר דיווחו של קובי לקציני משטרה בכירים בזמן אמת, משמש היום קובי כעד מרכזי בפרשה כנגד אותו קצין מושחת".

"קובי עודכן על ידי המשטרה כי התיק נסגר, וכעת ממתינים לסגירה פורמלית של התיק על ידי הפרקליטות", הוסיפו במפלגה. עוד נטען כי "גורמים אינטרסנטים" מנסים לעשות שימוש מניפולטיבי בפרשה על מנת לפגוע במפלגה.

(עדכון ראשון: 18:54)

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully