וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצב החשוד ביחסים אסורים עם שוטרת ביקש לצאת לחופשה

22.1.2015 / 18:23

בהמשך לחשיפת בוואלה! חדשות: קצין המשטרה הבכיר, שהוגשה נגדו תלונה אנונימית, שוחח עם המפכ"ל וביקש לצאת לחופשה עד יום שלישי. בתום חקירה של 9 שעות במח"ש, שבמהלכה הודה בחלק מהמעשים המיוחסים לו, הוא שוחרר לביתו

משרד המשפטים בתל אביב. אורי לנץ
החקירה נמשכה 9 שעות. משרדי מח"ש/אורי לנץ

קצין המשטרה בדרגת ניצב, שנחקר היום (חמישי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שקיים יחסים אסורים עם שוטרת שהייתה תחת פיקודו, ביקש מהמפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו לצאת לחופשה עד יום שלישי. בחקירה, שנמשכה תשע שעות, הודה הקצין בחלק מהמעשים המיוחסים לו.

הפרשה החלה בעקבות תלונה אנונימית שהתקבלה במח"ש. כפי שדווח בוואלה! חדשות, בנוסף לתלונה, לידי מח"ש הגיעה התכתבות בפייסבוק של אותו הקצין עם פקודתו, בה הבטיח לשוטרת כי אם היא "תיצמד אליו", ותתלווה אליו למסע המשטרה לפולין, "יהיה לך טוב", כלשון הקצין.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות
נתניהו ינאם בקונגרס האמריקני שבועיים בלבד לפני הבחירות
שוב: בוטלה בחינת בגרות שהודלפה ברשתות החברתיות
נתניהו על עדות בהלול: "נחשף אופיו של המחנה האנטי-ציוני"

בתום החקירה הקצין, החשוד גם בהתנהגות לא הולמת, שוחרר לביתו. במח"ש גבו עדות מהשוטרת שסירבה להתלונן. כמו כן, נבדק חשד שלא מדובר במקרה בודד. במח"ש בודקים אם אכן בעקבות ההתכתבות בפייסבוק קיים השוטר קשר אסור עם אותה שוטרת. בין אם הייתה זו מערכת יחסים רומנטית אסורה או הטרדה מינית, מדובר לכאורה בעבירה.

בניגוד לתלונות אנונימיות אחרות שמוגשות למח"ש, במקרה זה מדובר בתלונה שמלווה בראיות מוחשיות נגד הקצין הבכיר. עד כה, השוטרת לא הגישה תלונה רשמית למח"ש, אולם כאמור נגבתה ממנה עדות.

לפניות לכתב יוסי אלי: yossieli1982@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully