וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסום בוואלה!: הניצב החשוד בקשר אסור עם פקודה - נחקר

22.1.2015 / 18:09

הקצין הבכיר במשטרה נחקר במח"ש בחשד שקיים יחסים אסורים עם שוטרת שעבדה תחתיו או לחלופין ביצע בה עבירות מין, והודה בחלק מהמיוחס לו. על הבדיקה נגד הקצין פורסם לראשונה בוואלה! חדשות

קצין בכיר במשטרה בדרגת ניצב נחקר היום (חמישי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בחשד שקיים יחסים אסורים עם שוטרת שהייתה תחת פיקודו או לחלופין ביצע בה עבירות מין אחרות. זאת, בעקבות תלונה אנונימית שהתקבלה במחלקה, עליה דווח לראשונה בוואלה! חדשות לפני כשבועיים. הקצין נחקר גם בחשד שהפר אמונים.

בנוסף לתלונה, לידי מח"ש הגיעה התכתבות בפייסבוק של אותו הקצין עם פקודתו, שבה הבטיח לשוטרת כי אם היא "תיצמד אליו", ותתלווה אליו למסע המשטרה לפולין, "יהיה לך טוב", כלשון הקצין. בהתכתבות נראה, לכאורה, כי הקצין הבכיר אף הבטיח לשוטרת שהיא תקודם בארגון. מההתכתבות עולות גם מחמאות של הקצין לשוטרת, שבהן תיאר כמה הוא "מחבב" אותה.

עוד בוואלה! חדשות:
לפני שנתיים: בהלול מסר עדות אופי לסייען חיזבאללה
פרקליט אולמרט זעם: "התביעה נחושה להרשיע - ויהי מה"
בת-אל התאבדה בחדר החקירות - משפחתה תקבל 600 אלף שקל

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
בין אם הייתה זו מערכת יחסים רומנטית אסורה או הטרדה מינית, מדובר לכאורה בעבירה/עומר מירון

במח"ש בודקים אם אכן בעקבות ההתכתבות בפייסבוק קיים השוטר קשר אסור עם אותה שוטרת. בין אם הייתה זו מערכת יחסים רומנטית אסורה או הטרדה מינית, מדובר לכאורה בעבירה.

בניגוד לתלונות אנונימיות אחרות שמוגשות למח"ש, במקרה זה מדובר בתלונה שמלווה בראיות מוחשיות נגד הקצין הבכיר. עד כה, השוטרת לא הגישה תלונה רשמית למח"ש, אולם נגבתה ממנה עדות.

בחקירתו, הודה הניצב בחלק מהחשדות המיוחסים לו. החקירה נמשכה כתשע שעות, ובסיומה שוחרר החשוד לביתו. במח"ש רואים בחומרה את ההתכתבות בין השניים, ובודקים כעת את טיב הקשר בין השניים. כמו כן, נגבו עדויות ממקורביו של הניצב, במטרה לבחון לעומק אם הניצב ביצע מעשים דומים גם במקרים אחרים.

(עדכון ראשון: 13:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully