וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקוצר עונשה: שולה זקן תשתחרר מהכלא ביום שני

22.1.2015 / 17:37

ראש לשכתו של אהוד אולמרט לשעבר צפויה להשתחרר באופן רשמי ביום שני ותצא משערי כלא נווה תרצה. כבר בסוף השבוע האחרון בילתה בחיק משפחתה לאחר שניצלה את חופשתה האחרונה

שולה זקן בכניסה לבית הכלא נווה תרצה – 15 ביולי 2014. דרור עינב
שולה זקן ביום כניסתה לכלא/דרור עינב

שולה זקן תשוחרר מבית הכלא נווה תרצה ביום שני. זקן, שוועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר החליטה בתחילת החודש לקצר שליש מעונשה, תשוחרר באופן רשמי ביום שני הקרוב, 26 בינואר. גם בסוף השבוע האחרון שהתה זקן בחיק משפחתה לאחר שניצלה את חופשתה האחרונה לשם כך.

סנגוריה של זקן, עורכי הדין עפר ברטל ודב גלעד-כהן, אישרו בשיחה עם וואלה! חדשות את הדברים. גם בשב"ס אישרו כי זקן תשתחרר ביום שני מהכלא.

עוד בוואלה! חדשות:
לפני שנתיים: בהלול מסר עדות אופי לסייען חיזבאללה
אחרי הפרסום בוואלה!: הניצב החשוד בקשר אסור עם פקודה - נחקר
הישראלי החשוד שפרץ למחשב מדונה: עדי לדרמן מ"כוכב נולד"

אהוד אולמרט בערעור בפרשת הולילנד בבית המשפט העליון, דצמבר 2014. אמיל סלמן, לשכת העיתונות הממשלתית
המשפט נפתח מחדש. אהוד אולמרט בבית המשפט/לשכת העיתונות הממשלתית, אמיל סלמן

בתחילת החודש החליטה ועדת השחרורים שליד שב"ס לקצר את עונשה של ראש לשכתו של אהוד אולמרט לשעבר, שנכנסה לכלא ביולי האחרון. על זקן, שהורשעה במאי 2014 בעבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון בתיק הולילנד, נגזרו 11 חודשי מאסר. כעת, היא משתחררת לאחר כשבעה חודשי מאסר. פרקליטות המדינה לא התנגדה לקיצור עונשה.

במסגרת הסדר הטיעון העבירה זקן למשטרה ולפרקליטות הקלטות שתיעדו פגישות בינה לבין אולמרט. בעקבות אותן הקלטות קבע בית המשפט העליון כי תיק טלנסקי, שממנו זוכה כבר אולמרט, ייפתח מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שולה זקן בכניסה לבית הכלא נווה תרצה – 15 ביולי 2014. דרור עינב
בקרוב תעשה את הדרך ההפוכה. שולה זקן נכנסת לכלא/דרור עינב

היום החל בבית המשפט המחוזי בירושלים שלב סיכומי ההגנה מטעמו של אולמרט. מדובר בדיון האחרון בתיק, שלאחריו תינתן הכרעת הדין. זקן כבר סיימה להעיד בתיק, ואולמרט, הנאשם העיקרי, החליט שלא לעלות על דוכן העדים, אלא להביא עדים מומחים מטעמו, המנסים לערער על אמינות ההקלטות.

נוסף על כך, ביקשה הפרקליטות להגיש ראיות נוספות בהליך הערעור בתיק הולילנד. אולמרט, שנידון לשש שנות מאסר לאחר שהורשע בקבלת שוחד, ערער על עונשו בדיון שנערך בחודש שעבא בבית המשפט העליון. הפרקליטות מצדה ביקשה להגיש ראיות חדשות בפרשה, שהגיעו אף הן מראש לשכתו לשעבר של אולמרט. מדובר בתכתובת מייל בינה לבין עורך דינה ובהקלטה נוספת, אך העליון טרם החליט בנושא.

כמו כן, ההקלטות שסיפקה זקן לרשויות האכיפה הובילו לתיק חקירה נוסף, המכונה "תיק השיבוש". במסגרת הפרשה נחשד אולמרט בשיבוש מהלכי משפט והדחת עד, כשניסה לשכנע את זקן, באמצעים פסולים לכאורה, שלא להעיד בתיק הולילנד.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully