וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דג נדיר ומבעית במיוחד נלכד באוסטרליה

מספר דייגים שהתמקמו ליד ויקטוריה הופתעו לגלות ברשתם דג עם גוף דמוי צלופח וזנב של כריש. "אני דייג כבר 30 שנה ומעולם לא ראיתי כזה דבר. הוא נראה כאילו יצא מסרט אימה"

יוטיוב

הכירו את החסחוסן הצלופחי: דג מבעית במיוחד עם לא פחות מ-300 שיניים דמויות מחטים שמסודרות ב-25 שורות בפיו, גוף דמוי צלופח וזנב של כריש. הוא שוחה במעמקים כבר 80 מיליון שנה, ונחשב לנדיר במיוחד - כיוון שהוא נוהג לחיות בעומק ממוצע של 1,500 מטרים מתחת לפני הים. מעשה, התיעוד היחיד שלו צולם בשנת 2007 כשדייגים לכדו אותו ביפן.

דייגים שהגיעו לויקטוריה, אוסטרליה, נדהמו לגלות שהיצור הנדיר נלכד ברשתם. "אני נמצא בים כבר 30 שנה ומעולם לא נתקלתי בכריש שנראה ככה. הראש שלו נראה כאילו נלקח מסרט אימה, הוא נראה מפחיד במיוחד", סיפר דייג שנכח במקום.

חסחוסן צלופחי נמצא באוסטרליה. דיילי מייל, צילום מסך
יאמי/צילום מסך, דיילי מייל

החסחוסן הצלופחיי התגלה לראשונה במימי יפן ב-1884, ובמשך השנים נתפסו פרטים מעטים שלו. אחת הסיבות לכך היא שהדג חי בעומק רב וממעט לעלות לפני הים. הוא ניזון בעיקר מדיונונים ומדגים. ב-23 בינואר 2007 נלכד פרט חי בסמוך לנמל שיזואוקה שביפן. הפרט זוהה כנקבה שאורכה כ-1.60 מטר, והיא מתה כעבור שעות אחדות. צוות המטפלים הספיק להסריטה בעודה בחיים, לראשונה במין זה. כעת יש לנו עוד תיעוד של הדג הנדיר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חסחוסן צלופחי נמצא באוסטרליה. דיילי מייל, צילום מסך
חסחוסן צלופחי נמצא באוסטרליה/צילום מסך, דיילי מייל

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully