וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש לא תחקור השוטרים שפצעו קשה נהג במרדף בכביש 4

20.1.2015 / 17:35

שבוע לאחר התקרית שבה ירו לעבר חשוד בגניבת כלי רכב, נמסר לפיקוד משטרת תל אביב כי לא תיפתח חקירה בנושא. החשוד, שנפצע קשה, התעורר אמש מתרדמת ויצא מכלל סכנה. מעצרו הוארך שוב

צילום: באדיבות חדשות 0404

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הודיעה היום (שלישי) לפיקוד משטרת תל אביב כי לא תחקור את השוטרים שהשתתפו בשבוע שעבר במרדף המשטרתי בכביש 4, שבמהלכו ירו שוטרי מרחב דן אל עבר כלי רכב ופצעו באורח קשה את הנהג שנמלט מהם. מעצרו של החשוד, יוסוף אברש ממזרח ירושלים, הוארך היום שלא בנוכחותו עד יום חמישי, על ידי שופט בית משפט השלום בתל אביב ירון גת, וזאת בשל מצבו הרפואי.


לקריאה נוספת:
נותר משותק בשתי רגליו אחרי צנתור - ותובע מיליונים
ראש עיריית טבריה לשעבר זוכה מעבירת מימון בחירות
מוטי ששון הוא ראש העיר שנחקר בחשד לעבירות מין

במשטרת תל אביב בירכו על ההחלטה ומסרו כי לאור הנסיבות אין צורך בחקירה. "השוטרים גילו נחישות אל מול הסכנה, הירי במקרה זה היה מוצדק לחלוטין", אמר קצין בכיר במשטרת תל אביב. מיד לאחר האירוע גיבו מפקד המחוז ניצב בנצי סאו ומפקד המרחב, ניצב משנה שמעון לביא, את בלשי המשטרה שהשתתפו במרדף וירו אל עבר החשוד.

על פי החשד, הנהג נמלט בכלי רכב גנוב והיה חלק מכנופייה שביצעה עבירות הרכוש. אתמול, שבוע לאחר המרדף, הוא התעורר ויצא מכלל סכנה לאחר שהיה מורדם ומונשם וסכנה נשקפה לחייו. הוא הועבר ממחלקת טיפול נמרץ בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה למחלקת אף אוזן גרון במוסד הרפואי. חוקרי מרחב דן אף הגיעו למקום וחקרו אותו בבית החולים.

הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום בגין גניבת רכב, פריצה לדירה וסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully