וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית דרמטית: בעל המועדון שנחשד באונס שוחרר ממעצר

21.1.2015 / 12:22

הגבר, בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד לאונס ומעשה סדום באישה בשנות ה-30 לחייה בסוף השבוע. סרטונים ממצלמות האבטחה שהוצגו למשטרה שכנעו ככל הנראה את החוקרים שהיחסים היו בהסכמה

אילוסטרציה – דיסקוטק. ShutterStock
תפנית דרמטית/ShutterStock

ביום שני הורה בית משפט השלום בבאר שבע להאריך ביומיים את מעצרו של בעל המועדון מבאר שבע, בחשד שתקף מינית אישה בשנות ה-30 לחייה בשטח המועדון בסוף השבוע. היום (רביעי) התכוונה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בשמונה ימיםן נוספים כדי להמשיך בחקירה. אולם, סרטונים ממצלמות האבטחה במועדון שהגיעו לידי חוקרי תחנת באר שבע חשפו ככל הנראה תמונה מעט שונה מזו שתיארה האישה בתלונתה. בשל כך, ויתרו החוקרים על כוונתם לבקש היום מבית המשפט להורות על הארכה נוספת של מעצרו של החשוד, והוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

התלונה הוגשה ביום שישי האחרון, אחרי מסיבה במועדון, שבה עבד בעלה של האישה כתקליטן. לדבריה, היא הגיעה למקום והמתינה שבעלה יסיים את עבודתו. בזמן הזה ניגש אליה בעל המועדון, הציע לה משקה אלכוהולי והוביל אותה למשרדו. שם, לטענתה, הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

בדיון שהתנהל ביום שני בבית המשפט כפר בעל המועדון במיוחס לו ואמר בין היתר כי המתלוננת היא זו שיזמה את המגע הפיזי עמו, ושהם אפילו רקדה יחד "ריקוד אירוטי" במהלך המסיבה. לטענת פרקליטו, עו"ד נועם אליגון, סרטון ממצלמות האבטחה הראה שבשעה 3:59 לפנות בוקר התנשקה המתלוננת עם החשוד והתחבקה איתו, וששעה לאחר מכן היא "נעצה בו ציפורניים ושוב חיבקה אותו". בהמשך היה הסנגור תיאורי יותר, ואמר כי "השניים התעלסו בתוך המועדון כשהם מחויכים וכשסביבם אנשים מבלים". לדבריו, מהווידאו אפשר ללמוד שהחשודה "רגועה ונינוחה".

לאחר שהחליט בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד ביומיים, צפו במשטרה בסרטונים המדוברים, שבהם קיבלו ככל הנראה השוטרים את טענותיהם של החשוד ושל עורך דינו, כלומר שהיחסים היו בהסכמה, ואפשרו לו לשוב לביתו.

סנגורו של בעל המועדון, עו"ד נועם אליגון, אמר בתגובה על שחרורו: "החשוד שוחרר ממעצר, לאחר שטענות המתלוננת הופרכו עקב צפייה בסרטונים ועימות בין המתלוננת לחשוד. הוכח שהיחסים היו בהסכמה מלאה. אנו שמחים שהאמת יצאה לאור ומודים לרשויות החקירה על חקירה עניינית, מהירה והוגנת".

עוד בוואלה! חדשות:
גלנט: "להגיע להסכם עם הפלסטינים, לא על חשבון הביטחון"
נותר משותק בשתי רגליו אחרי צנתור - ותובע מיליונים
חייל רוסי ברח מבסיסו - וטבח במשפחה בת שבע נפשות

לפניות לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully