וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה ביקשה מהתלמידים: כתבו כיצד הייתם רוצחים אותי

פטרישיה לורנזן, מורה בבית ספר תיכון במרילנד שבארצות הברית, הטילה על תלמידיה משימה לא שגרתית במטרה לתרגל את כללי הדקדוק. המעשה גרר תגובות נזעמות מהורים, והמנהל והמורה נאלצו להתנצל

אילוסטרציה. ShutterStock
"המטלה לא הייתה הולמת"/ShutterStock

מורה בבית ספר תיכון במדינת מרילנד שבארצות הברית נאלצה להתנצל בפני הורים נזעמים, לאחר שנתנה לתלמידיה מטלה קצת יותר מדי יצירתית בשיעור אנגלית: הם היו צריכים לתאר כיצד ירצחו אותה.

"נתתי לתלמידים בארבע מכיתות האנגלית משימה על מנת לתרגל את השימוש בכללי דקדוק שלמדנו לאחרונה", כתבה המורה, פטרישיה לורנזן, במכתב ההתנצלות שהגיע לידי העיתון וושינגטון פוסט. "ביקשתי מהם לכתוב סיפור שבו הם משתמשים בלפחות שלושה שמות פעולה, שלושה שמות פועל ושלושה פעלים בינוניים כדי לתאר כיצד הם היו הורגים אותי".

"ניסיתי ליצור מטלה שתהווה דרך מרתקת כדי לעבור על כמה עקרונות דקדוק, אבל זה לא היה הולם ולא היה צריך לקרות", הוסיפה. חלק מהסטודנטים ביצעו את המטלה, אך בבית הספר הוחלט כי כולם יקבלו עליה ניקוד מלא - גם אם לא הגישו אותה.

לורנזן סירבה להגיב לפניות כלי התקשורת. עם זאת, מנהל בית הספר, ג'יימס דיאנדראה, מסר בתגובה כי "הנושא טופל והעניינים נרגעו, ולא היו בעיות נוספות עם המטלות שלה". לדבריו, "המורה הבינה שהיא הפעילה שיקול דעת לקוי עם המטלה הזו. היא התנצלה בפני ההורים, וגם אני".

עוד ידיעות מהעולם:
קמרון הודה: "כן, לפעמים אובמה קורא לי 'אחי'"
ארה"ב: מתנגדים לחקירת פשעי מלחמה בשטחים הפלסטיניים
הפגנות ברחבי העולם המוסלמי: "שרלי הבדו הוא השטן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully