וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח ב"שרלי הבדו": תיעוד חדש של המחבלים אחרי הפיגוע

14.1.2015 / 0:30

בסרטון חובבים שפורסם נראים האחים קואשי שניות אחרי שרצחו עשרה מעובדי העיתון במשרדים בפריז. השניים נראים גם מנהלים חילופי אש עם השוטרים שלא הצליחו לעצור אותם. כמו כן, צרפת תרחיב התקיפות נגד דאעש

צילום: רויטרס, ערכה: שניר דבוש, קריינות: לירון בארי

סרטון חובבים חדש שפורסם אתמול (שלישי) חושף זווית חדשה של הטבח שביצעו האחים שריף וסעיד קואשי במשרדי המגזין "שרלי הבדו" בפריז. הסרטון מתעד את השניים רגע אחרי שסיימו את מסע הרצח שלהם, שבו רצחו 12 בני אדם, וכשהם נכנסים לרכב המילוט שלהם.

אחד מהם צועק "נקמנו את נקמתו של הנביא מוחמד" ו"אל-קאעדה" תימן לפני שנכנס למכונית הסיטרואן השחורה. בהמשך הם נתקלים בניידת משטרה ופותחים באש לעברה. הניידת החלה בנסיעה לאחור כדי להתחמק מהירי הבלתי-פוסק, אך השניים המשיכו בנסיעה לקראתה ולבסוף רצחו גם את שני השוטרים. השניים חוסלו לאחר יומיים, כשכוחות הביטחון פשטו על מפעל בפרברי פריז שבו התבצרו האחים.

עוד על גל הטרור בפריז
המופתי של מצרים מזהיר: "שרלי הבדו החדש יעורר גל שנאה"
הנרצחים מפריז הובאו למנוחות; ריבלין: "אומה שלמה בוכה"

תיעוד חדש של האחים קואשי ביום הפיגוע בשרלי הבדו. רויטרס
האחים קואשי, שניות אחרי ביצוע הטבח/רויטרס

מוקדם יותר נחשף תיעוד נוסף של המחבלים, שצולמו כשהם שודדים תחנת דלק במהלך מנוסתם מכוחות הביטחון הצרפתיים. האחים קואשי תועדו במצלמת אבטחה שהותקנה בחנות שבה שדדו אספקה לדרך יממה אחרי הטבח. התצלומים מקלטת האבטחה הועלו הבוקר לאתר החדשות הצרפתי Mediapart. שני האחים החמושים לבושים שחור, ואחד מהם, שריף, נושא על גבו טיל - ככל הנראה מסוג "לאו".

בתוך כך, הפרלמנט של צרפת אישר אמש להרחיב את התקיפות נגד ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) בעיראק, בעקבות גל הפיגועים במדינה, שבמהלכו נרצחו 17 בני אדם. אמדי קוליבאלי, המחבל שהשתלט על המרכול הכשר בפריז ביום שישי ורצח ארבעה בני ערובה יהודים, תועד כשהוא נשבע אמונים למנהיג הארגון, אבו באכר אל-בגדאדי, לפני הפיגוע.
.
(עדכון ראשון: 20:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully