וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נחשף ה"בלוף" האמיתי של עצרת המנהיגים בפריז?

בעוד שרבים התחבטו בשאלה האם ראש הממשלה נתניהו באמת "התגנב" לשורה הראשונה של המצעד בפריז, מתברר כי קבוצת המנהיגים הופרדה כולה משאר הצועדים. וגם: הגולשים לועגים לתעלול של סרקוזי

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש, קריינות: אביב אברמוביץ'

עשרות ממנהיגי העולם צעדו ביום ראשון בפריז בעצרת שהוקדשה לזכר קורבנות מתקפת הטרור. בימים האחרונים עסקו בישראל - כמו בצרפת - בשאלה האם ראש הממשלה נתניהו "נדחף" לשורה הראשונה של המנהיגים כדי להצטלם בחזית המצעד. אלא שמתברר כי התצלום האיקוני שנתניהו ניצב בחזיתו, שנוי במחלוקת מסיבה שונה לחלוטין.

מכמה תצלומים ששודרו בטלוויזיה הצרפתית, ושתיעדו את המנהיגים מגובה של כמה קומות, ניתן להבחין כי הקבוצה הצטלמה ברחוב מבודד, כשראשי המדינות רחוקים מאוד משאר המשתתפים בצעדה. ככל הנראה, הקבוצה בודדה משאר הצועדים מטעמי אבטחה, אך הדבר מעלה את השאלה האם המנהיגים באמת הובילו את הצעדה או בכלל היו חלק ממנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבוצת מנהיגי העולם בעצרת בפריז, השבוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, בצרפת לועגים ביממה האחרונה לנשיא לשעבר ניקולא סרקוזי. כמו רה"מ נתניהו, גם סרקוזי מואשם ב"התגנבות" לשורה הראשונה של מקבץ הצועדים. סרקוזי, המנסה לשוב לפוליטיקה בראשות מפלגת הימין-מרכז UMP, מצא את עצמו בשורה השלישית של הצועדים, אך הצליח לתמרן את דרכו לחזית. ואולם, המקרה של סרקוזי מעורר גיחוך רב יותר בצרפת, שכן הוא אינו נושא כיום בתפקיד ממלכתי-רשמי.

תחת התגית JeSuisNico# ("אני סרקוזי", משחק מלים על הסיסמה "אני שארלי") הופצו ברשתות החברתיות תמונות המדמות את סרקוזי מתפרץ לתצלומים מפורסמים. בין היתר הוא נראה מציץ מאחורי גבם של כוכבי הסיטקום "חברים", עומד במרפסת בחתונת הנסיך וויליאם לקייט מידלטון ואף מגיח מאחורי סימבה בסצינה המפורסמת מהסרט "מלך האריות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו במארגני העצרת משיבים את סרקוזי למקומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם החברים מארץ עוץ./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם קים ג'ונג און./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכיכר טיאננמן./מערכת וואלה!, צילום מסך

(ועל השער החדש של "שארלי הבדו")

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully