וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשו החיפושים אחרי הילד שנפל משובר גלים בבת ים

4.1.2015 / 9:51

המשטרה סורקת את חוף הגולשים בעיר בניסיונה לאתר את הילד בן עשר, תושב מעלה אדומים, שנעדר מאז אתמול. כמה מבני משפחתו של הילד הגיעו אל החוף והם מקווים שהוא יימצא בזמן הקרוב

צילום: אבי אשכנזי

המשטרה חידשה הבוקר (ראשון) את החיפושים אחרי הילד בן עשר שנסחף אתמול לים אחרי שנפל משובר גלים בחוף הגולשים בבת ים. מסוק של המשטרה סרק את האזור, אך נאלץ לשוב על עקבותיו לאחר שעתיים בשל תנאי מזג האוויר הסוער. הוא צפוי לשוב לאוויר עם היחלשות הרוחות בשעות הקרובות.

כמו כן, כוח של השיטור הימי מנסה לאתר במים את הילד, תושב מעלה אדומים, וכוח גדול של שוטרים ממשטרת מרחב איילון נמצא על החוף. כמה מבני משפחתו של הילד הגיעו אל החוף והם מקווים שהילד יימצא בזמן הקרוב.

עוד בוואלה! חדשות
ללא הסכמת נתניהו: שר בכיר נפגש עם יריבו של אבו מאזן
ליברמן: התנהלות חלק ממדינות אירופה - כמו בשנות ה-30
"לא כלי משחק": עובדי "פרי הגליל" מתבצרים במפעל

חיפושים אחר הנער שנפל משובר הגלים בחוף בבת ים, ינואר 2015. יותם רונן
מסוק סורק את החוף בבת ים, אתמול/יותם רונן

אתמול בשעות הצהריים, כאמור, נסחף הילד וכוחות הצלה סרקו אחריו במשך כמה שעות. הילד הגיע לחוף עם ארבעה מחבריו, יחד הם טיפסו על שוברי הגלים שבחוף. בשלב מסוים הילד נפל משובר הגלים אל המים, ככל הנראה בשל מזג האוויר הסוער.

כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו במשך כמה שעות סריקות נרחבות לאיתורו, יחד עם כוחות השיטור הימי של מחוז תל אביב. כמו כן, מסוק של יחידת החילוץ 669 ומסוק של המשטרה הוקפצו לסייע לכוחות החילוץ ולמד"א בחיפושים אחר הילד. על הקרקע היו כוחות גדולים של משטרת תל אביב בפיקודו של קצין הסיור של מרחב אילון, רב-פקד אילן שניידר. במקום גם היו כוחות גדולים של מד"א. החיפושים הופסקו בשעות הערב בשל תנאי מזג האוויר ובשל החשכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully