וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הסכמת נתניהו: שר בכיר נפגש עם יריבו של אבו מאזן

4.1.2015 / 7:28

לוואלה! חדשות נודע כי לאחרונה נועד שר בכיר עם מוחמד דחלאן, יריבו של יו"ר הרשות, בכמה בירות אירופיות. ראש הממשלה העביר לאבו מאזן מסר חשאי באמצעות ראש השב"כ שלפיו השר לא מייצג מדיניות ישראלית רשמית. לשכת השר ודחלאן מכחישים

מערכת וואלה!

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר לאחרונה מסר חשאי ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שלפיו כמה פגישות שהתקיימו בין שר בכיר בממשלה לבין מוחמד דחלאן, שנחשב ליריבו של אבו מאזן, לא נעשו על דעתו ואינן מייצגות מדיניות של ממשלת ישראל. מקורות פלסטיניים וישראליים מסרו לוואלה! חדשות כי השר קיים יותר מפגישה אחת עם דחלאן בכמה בירות אירופיות.

בנימין נתניהו, אבו מאזן. מרק ישראל סלם, ג'רוזלם פוסט, gettyimages, עיבוד תמונה
המסר הועבר עוד לפני הקדמת הבחירות. ראש הממשלה נתניהו/עיבוד תמונה, מרק ישראל סלם, ג'רוזלם פוסט, gettyimages

בעקבות הפגישות הללו ניסו לברר אנשיו של אבו מאזן מול גורמים ישראלים בכירים אם מדובר בפגישות מטעמה של ממשלת ישראל ושל העומד בראשה. על פי המקורות הפלסטיניים, ראש השב"כ יורם כהן הודיע לאבו מאזן כי לא מדובר בפגישות רשמיות, בזמן שנפגש עמו ברמאללה. הפגישה התקיימה עוד לפני שהוכרז על הקדמת הבחירות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מוחמד דחלאן. AP
גורש מרצועת עזה ומתגורר באיחוד האמירויות. מוחמד דחלאן/AP

בלשכתו של השר הבכיר הכחישו בכל תוקף כי נפגש עם דחלאן. בתגובה לפניית וואלה! חדשות, דחלאן הכחיש בעצמו כל קשר לשר ישראלי או לאישיות ישראלית בכירה אחרת ולקיום מפגשים עמם. לדברי דחלאן, עיתוי הפרסומים הללו מיועד לצרכים פנימיים ישראלים והוא אינו מעוניין לקחת חלק בכך. מלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים וגם השב"כ נמנע מלהגיב. יש לציין כי בצד הפלסטיני כמה גורמים שונים אישרו את מהימנות הדברים וכך גם בישראל.

דחלאן היה אחד מראשי הפתח עד שהורחק לפני יותר משנה משורות הארגון על ידי אבו מאזן. הוא נחשב לאופוזיציונר ליו"ר הרשות, ולאחרונה גם נרשם שיתוף פעולה בין אנשיו לבין חמאס בעזה, כאשר השלטונות ברצועה התירו לתומכי דחלאן לקיים הפגנה בעדו ונגד אבו מאזן. דחלאן סולק מהשטחים על ידי אבו מאזן ומתגורר כעת באיחוד האמירויות הערביות. גם מקורביו האחרים, כמו סמיר משהראווי, סופיאן אבו זיידה ורבים אחרים, הורחקו בחודשים האחרונים משורות הפתח, כחלק מקמפיין שלם נגד דחלאן. החשש של אבו מאזן הוא שדחלאן מנסה להדיחו.

לפניות לכתב אבי יששכרוף: aviissacharoff@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully