וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיחה למוקד 100: "לקחו את הילדה ליער והיא ברחה"

נהגת שנסעה בכביש סמוך לבית שמש מצאה את הילדה, שעל פי החשד נחטפה מבית ספרה באשדוד על ידי נהג מונית והותקפה מינית ביער. "הוא אמר שייקח אותה הביתה אך הוא לקח אותה ליער", אמרה למוקד המשטרה. האזינו לשיחה

צילום: צילומי אבטחה, שי מכלוף, בני בן סימון, זוהר גואטה; עריכה: גדי וינסטוק

"ילדה ממש קטנה, בת שבע, ברחה מהיער בוכה. מישהו במונית לקח אותה והיא ברחה ממנו" - כך החלה שיחת הטלפון למשטרה שביצעה נהגת המכונית שמצאה את הילדה ליד יער הסמוך לבית שמש. נהג מונית בן 48 הואשם לפני כשבועיים כי חטף את הילדה בתחילת החודש מהכניסה לבית ספרה שבאשדוד, לקח אותה ליער מרוחק ותקף אותה מינית.

"איפה היא כרגע?", שאלה המוקדנית המשטרה. "היא איתי באוטו", ענתה הנהגת."דיברתי עם הסבתא והיא רוצה שאחזיר אותה לביתה. אמרתי שלפני שאצא, אגיד לכם שיתפסו את האדם הזה". היא הוסיפה כי "היא אומרת שהוא לא עשה לה כלום, רק החזיק אותה. דיברתי עם הסבתא והיא אמרה שאני אביא אותה והיא תביא אותה למשטרה. לא רציתי שתפחד".

עוד בוואלה! חדשות:
גורם בש"ס על דרעי: "ההתפטרות שלו היא מהלך טקטי"
ניצן הורוביץ לא יתמודד בבחירות: "אמשיך לכיוונים חדשים"
מפה באטלס לתלמידים - בלי ישראל: "כך הלקוחות רוצים"

החשוד בחטיפה ואונס בת 7: "זה היה רק חיבוק אבהי". צילום מסך
נהג המונית בעת הארכת מעצרו, החודש/צילום מסך

המוקדנית אמרה כי ישלחו ניידת למקום. היא ניסתה להרגיע את הילדה ואמרה כי "אין לך מה לפחד, הכל הסדר נשלח ניידת והכל יהיה בסדר". המוקדנית החלה לתחקר את האירוע וביקשה מהנהגת לדובב את הילדה. "מאיפה היא עלתה איתו?" שאלה המוקדנית. האישה שאלה את הילדה ולאחר מכן ענתה למוקדנית "מאשדוד. היא לומדת שם. היא בת שבע. הוא אמר שייקח אותה הביתה והוא לקח אותה ליער ליד מושב תרום"

הנהגת הסבירה למוקדנית כיצד מצאה את הילדה. "ממש ביציאה מהמושב אני באה לפנות ימינה לבית שמש וילדה פתאום רצה אליי" אמרה והוסיפה. "לפני עשר דקות אספתי אותה. עצרתי לתדלק והיא רצה. לא הבנתי מה קורה ודיברתי עם הסבתא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"עושים לי עוול, אני חף מפשע"

"שיחה זו מחזקת את מסקנת חוקרת הילדים, שקבעה כי לא ניתן לקבוע שהילדה עברה פגיעה מינית", אמר פרקליטו של נהג המונית, עו"ד אריאל עטרי, בתגובה לפרסום ההקלטה. "מסקנה זו עולה גם מהשיחה ל-100, שמלמדת שהתגובה הספונטנית של הילדה לאחר האירוע, כשנשאלה אם הנאשם עשה לה משהו, הייתה שהנאשם לא עשה לה דבר. בראיות אלה יש לבסס את זיכויו של הנאשם במשפט".

כמה ימים לאחר המקרה נעצר החשוד ובחקירתו הוא קשר את עצמו למעשים. לפני כשבועיים הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד נהג המונית. על פי כתב האישום, הוא פנה לילדה, שישבה על המדרכה וחיכתה להסעת בית הספר, וניסה לשכנע אותה לעלות למונית. הילדה השתכנעה והוא החל בנסיעה ליער, הנמצא ליד המושב תרום שבאזור בית שמש.

הנאשם, כך לפי כתב האישום, עצר את המונית ביער והורה לילדה לעבור למושב האחורי, שם ביצע בה מעשים מגונים. כאשר סיים לבצע את זממו, יצאה הילדה מהמונית. הנאשם אמר לה: "חכי פה אני תכף בא", ברח מהמקום והשאיר אותה לבדה בתוך היער מבוהלת ובוכה. הילדה יצאה מבין העצים, רצה לכיוון הכביש, ושם מצאה אותה הנהגת.

בעת הארכת מעצרו של נהג המונית, הוא אמר: "עושים לי עוול ואני חף מכל פשע. לא עשיתי שום דבר רע לילדה, נתתי לה רק חיבוק אבהי כדי להרגיע אותה. גם אני הייתי מבוהל וגם היא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully