וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד מפעל שפוטר דקר את מנהלו ופצע אותו

28.12.2014 / 13:45

זאב נפתלוביץ', מנהל מפעל "עוף הנגב" שבאופקים, נפצע בינוני אחרי שעל פי החשד עובד קבלן שפוטר לפני כשבוע דקר אותו בצווארו. בהמשך התייצב מצבו ועתה הוא מוגדר קל. דובר המפעל: "הוא פוטר מחוסר התאמה. האירוע הפתיע אותנו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

זאב נפתלוביץ', מנהל מפעל "עוף הנגב" שבאופקים, נפצע היום (ראשון) באורח בינוני אחרי שעל פי החשד עובד קבלן במפעל שפוטר לפני כשבוע דקר אותו. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לנפתלוביץ', בן 55, טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהוא סובל מפצע דקירה בצווארו. בהמשך התייצב מצבו וכעת הוא מוגדר קל.

החשוד בדקירה נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה. על פי ההערכות, עובד הקבלן פוטר ב-16 בחודש והגיע היום למקום העבודה, שם פגש את המנהל ודקר אותו בצווארו עם סכין יפנית.

עוד בוואלה! חדשות
ליברמן נגד הפרקליטות: "דורש הסברים על הרחבת החקירה"
ראש העיר רמת השרון לשעבר הורשע במרמה והפרת אמונים
חשד: אחרי ויכוח עם חברו - דרס אותו ופצע אותו קשה

מפעל עוף הנגב באופקים. שי מכלוף
החשוד נעצר ונחקר במשטרה. הכניסה למפעל, היום/שי מכלוף

דובר המפעל חיים קוזניץ סיפר: "עובד הקבלן פוטר בשל חוסר התאמה לעבודה. היום הוא נכנס לחצר המפעל והמנהל ראה אותו ואמר לו שאין לו מה לעשות כאן". לדבריו, "באותו רגע שלף העובד סכין ודקר את זאב בצוואר. זה מה שאנחנו יודעים. הזמנו מיד אמבולנס, עצרנו את הדם של זאב וכולנו מאחלים לו החלמה מהירה. זה היה מפתיע, לא היה ידוע לנו על איום של העובד נגד המנהל".

פאראמדיק מד"א נגיב סאנה שהגיע למקום סיפר: "בחצר המפעל שכב גבר בן 55, כשהוא פצוע וסובל מחתך עמוק בצוואר. יחד עם כונן מד"א שהגיע למקום הענקנו לפצוע טיפול רפואי מציל חיים שכלל לחץ ישיר וחבישה של הפציעה. הפצוע, שהיה בהכרה מלאה לכל אורך הטיפול והפינוי, קיבל משככי כאבים ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לחדר הטראומה בבי"ח סורוקה".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון: 11:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully