וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בהיריון נמצאה ללא רוח חיים בביתה בפתח תקווה

הצעירה, כבת 30, נמצאה באמבטיה על ידי אמה. צוות של מגן דוד אדום ביצע בה פעולות החייאה ואף שקל לעשות ניתוח קיסרי על מנת להציל את העובר, אך לבסוף נקבע מותם של השניים. סיבת המוות אינה ברורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים בילינסון בפתח תקווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעירה כבת 30 שהייתה בהיריון מתקדם נמצאה הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בביתה בפתח תקווה. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נקבע מותה ומותו של העובר. לפי שעה, סיבת המוות של הצעירה, שהייתה בשבוע ה-31 להריונה, אינה ברורה.

הצעירה נמצאה הבוקר בדירתה על ידי אמה. בכל בוקר מביאה הבת את בתה הקטנה לבית הסבתא, שלוקחת אותה לגן הילדים. משהנכדה לא הגיעה הבוקר לגן, התקשרו הגננות לסבתא והיא החליטה לגשת לבית, שם מצאה את בתה ללא רוח חיים באמבטיה. היא מיהרה להזעיק למקום צוות של מד"א.

עוד בוואלה! חדשות:
הרמטכ"ל הדיח את המג"ד מגבעתי החשוד בעבירות מין
מספר שיא של דיווחים על התעללות בילדים בישראל
צברי נאשם בעבירות מין בקטינים: "ניצל מעמדו כמנהל הקבוצה"

הצוות, ובו הפרמדיקית קרן ביטון, מצא את הצעירה ללא דופק וללא הכרה. בניסיון להציל את הצעירה ואת העובר שברחמה, הזמינה ביטון צוות מד"א נוסף עם מעסה אוטומטי כדי לדאוג להעביר את זרימת הדם לעובר.

במשך שעתיים, ביצעו אנשי הצוות פעולות החייאה בצעירה ואף התייעצו עם גורמים רפואיים ועם המוקד הרפואי של מד"א אם לעשות ניתוח קיסרי במקום. לאחר התייעצות ממושכת, הוחלט לא לעשות זאת. מנוף של כיבוי אש הוזעק למקום על מנת להוריד את הצעירה מהבית. אז, היא הובהלה לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותה ואת מות העובר.

לפניות לכתבים:
דנה ירקצי - danayark@walla.com
אבי אשכנזי - aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully