וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין להצלת כלבה שאמורה להיקבר יחד עם בעליה

בצוואתה של קוני ליי ניתנה הנחייה להמית את הכלבה שלה, בלה, ולקבור אותה לצידה. בקשתה עוררה את זעמם של אוהבי החיות שמנסים כרגע לפעול להצלתה

הכלבה בלה שעומדת להיות מוצאת להורג בגלל צוואה. טוויטר, צילום מסך
מה יעלה בגורלה של בלה?/צילום מסך, טוויטר

בלה, כלבה מגזע רועה גרמני, נמצאת כרגע בין חיים למוות - ולא בגלל מצבה הבריאותי. קוני ליי מאינדיאנה, ארה"ב, נפטרה בנובמבר האחרון בעקבות מחלה קשה וביקשה בצוואתה להרוג את הכלבה שלה, בלה, לשרוף את גופתה - ולקבור את העפר לצידה.

החלטתה עוררה את זעמם של אוהבי החיות, שפתחו בקמפיין להצלחת הכלבה בטוויטר תחת ההאשטאג SaveBella#. "לא! לבלה מגיע לחיות", צייץ אחד התומכים, "חייו של בעל חיים בריא לא צריכים להילקח בגלל אנוכיות של מישהו אחר".

מצייצים להצלת בלה

אולם מתברר שיש צד נוסף לסיפור שמעניק תקווה לעתידה של בלה. בצוואתה ביקשה ליי להמית את בלה רק במידה והיא לא תשלח למקלט לבעלי חיים ביוטה מכל סיבה שהיא - כלכלית או אחרת. עורכי דינה של ליי סיפרו כי הכלבה מאוד אגרסיבית ולכן וטרינרים המליצו להרדימה. לטענתם, מדובר בבקשה טריוויאלית ואין ביכולתם של אחרים להשפיע על גורלה של בלה ולהצילה.

נכון לעכשיו, בלה עדיין בחיים ומרגישה טוב. ההחלטה עברה לידיים של חבריה ומשפחתה של ליי שיאלצו לקבוע האם להעבירה ליוטה או להמיתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully