וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: "הטיגריס של פוטין" טורף כלב ביתי בסין

הטיגריס הסיבירי קויזה, ששוחרר לטבע על ידי נשיא רוסיה בחודש מאי האחרון, צולם בעודו זולל כלב באי היישיאזי, שמקשר בין רוסיה לסין. החתול הגדול אכל לאחרונה גם חיות משק של חקלאים באזור

צילום מסך

טיגריס סיבירי ששוחרר לטבע על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין תועד השבוע במצלמת אינפרה-אדום כשהוא זולל כלב בסין. הטיגריס, ששמו הוא קוזיה, נושא על צווארו מכשיר GPS שמנטר את צעדיו של החתול הנדיר, שאכל את טרפו באי היישיאזי, שמקשר בין רוסיה לסין.

לאחר שסיים את ארוחתו, נעלם הטיגריס מעין המצלמה וככל הנראה הוא חצה את הגבול בחזרה למולדתו ברוסיה. פרט לכלב שטרף, חקלאים סינים באזור הגבול טוענים כי קוזיה טרף כבשים וחיות משק אחרות במהלך פשיטות ליליות שביצע על חוותיהם. על פי נתוני ה-GPS, הטיגריס עבר לשטחה של סין לפני כחודשיים, ככל הנראה במטרה למצוא מזון.

לקריאה נוספת על הטיגריס של פוטין
חשש לחיי "הטיגריס של פוטין" שנדד לסין
עלילות פוטין והטיגריסית הגדולה: האמת נחשפת

"הטיגריס של פוטין" תועד טורף כלב ביתי. צילום מסך
הטיגריס בזמן הסעודה/צילום מסך

קוזיה היה אחד משלושה טיגריסים ששחרר פוטין ממרכז לגידול בעלי חיים במזרח רוסיה לטבע בחודש מאי האחרון. הטיגריסים נמצאו לפני כשנתיים ביער, בעודם גורים, כשהם מורעבים. לאחר שלמדו כיצד לצוד, שבו החתולים הענקיים בחזרה לבית גידולם הטבעי.

הטיגריס הסיבירי, שנקרא גם טיגריס אמור או טיגריס מנצ'ורי, הוא הגדול שבמשפחת החתוליים. אזורי המחיה שלו הם מזרח רוסיה, צפון-מזרח סין וצפון חצי האי קוריאה, אולם מומחים מאמינים כי נותרו פחות מ-500 פרטים בטבע והוא נתון בסכנת הכחדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מסייע בהשבתו לטבע של טיגריס ב-2010. AP
נשיא רוסיה פוטין בזמן השבתו לטבע של הטיגריס קוזיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully