וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתול השמן שלקח לעצמו מאמן אישי - כלב

אולריק, חתול היערות הנורבגי שהגיע למשקל של 13 קילוגרמים, נכנס לשגרת אימונים עם כלב שגוייס במיוחד למטרה זו

החתול השמן ביותר בבריטניה. BNPS, צילום מסך
אוהב לרבוץ. אולריק החתול העצלן/צילום מסך, BNPS

הכירו את אולריק, החתול השמן ביותר בבריטניה שמשקלו הגיע ל-13 קילוגרמים, כפול ממשקלו של חתול בריא. כשבעליו של אולריק, יאן מיטשל, הבינה שהחתול נמצא בסכנת חיים, היא גייסה לעזרה את דניס, גור כלבים שובב שאמור להכניס את החתול השמן שלה לכושר.

ככה נראה אימון של אולריק ודניס

יאן, מזכירה בדימוס בת 69 מדורצ'סטר, אימצה את אולריק כשהיה בן שלושה חודשים. אז הוא היה חתול רגיל לגמרי, אולם כבר בהתחלה הבחינה יאן בעצלנותו של אולריק, שנהג כל היום לשכב ולגנוב אוכל מאחותו החתולה, אולה. כשמלאו לו 7 שנים הוא כבר שקל 13 ק"ג. מצבו הבריאותי הוביל אותה לעשות מעשה ולצרף את אולריק לתחרות הרזיה לחיות מחמד, אבל גם אחרי שישה חודשים של תזונה נכונה, הוא לא הצליח לרדת במשקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
החתול השמן ביותר בבריטניה ומאמנו האישי. BNPS, צילום מסך
"תניח לי כבר", אולריק ומאמנו הקשוח/צילום מסך, BNPS

רגע לפני שאיבדה יאן כל תקווה, היא החליטה להביא לאולריק מאמן אישי - גור כלבים שובב, שירדוף אחר חתול היערות הנורבגי ויתזז אותו.

בשלושת החודשים מאז הגיע לבית הכלב דניס, אורליק רזה בק"ג - אמנם לא מדובר בנתון מאוד גבוה, אבל זה יותר ממה שהוא איבד ב-16 חודשים של דיאטה ללא אימונים. דניס נוהג לרדוף אחרי אורליק, להיאבק בו, להציק לו, ובכל זאת, לדבריה של יאן, הם החברים הכי טובים. "הם מסתדרים מעולה. אולריק מעולם לא היה כל כך פעיל. האמת שדניס לא משאיר לו הרבה ברירות".

"לא ברור מדוע אולריק לא מרזה בלי אימונים. הדיאטה שלו הכילה רק מזון יבש לחתולים ומים. הוא פשוט המשיך לגדול", היא מספרת, "הוא חתול מקסים אבל מאוד עצלן. ניסיתי להוציא אותו לטיול ברצועה אבל הוא סירב לזוז. דניס אוהב אותו מאוד ולא מסוגל לעזוב אותו. בזכותו יש לאולריק סיכוי לקבל את חייו בחזרה".

החתול השמן ביותר בבריטניה ומאמנו האישי. BNPS, צילום מסך
כל כך מתוקים ביחד. אולריק ודניס אחרי אימון/צילום מסך, BNPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully